اخذ عوارض بزرگراهی درصورت مشارکت بخشی خصوصی بلامانع است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد در صورت حصول توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی در مشارکت پروژه ها ،اخذ عوارض بزرگراهی بلامانع است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، علیرضا جاوید گفت: شورای اسلامی شهر اعلام کرد در صورت همکاری بخش خصوصی در ساخت بزرگراه های تونلی دریافت عوارض بزرگراهی بلامانع است، بنابراین در تبصره بودجه سال 95 بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در قالب روش های جدید سرمایه گذاری مانند بی .اوتی و یا بی .او .ال تی تاکید شده است.

جاوید با اشاره به رایزنی های لازم برای جذب سرمایه گذار در پروژه های شهری افزود: هم اکنون سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در حال پیگیری و رایزنی با سرمایه گذاران خارجی است که مایلند در این پروژه شرکت کنند.

او تاکید کرد: اگر سرمایه گذاری پیشنهاد مالی برای اخذ عوارض از پروژه داشته باشد، پیشنهاد وی در شورای اسلامی شهر تهران بررسی می شود و به این درخواست ترتیب اثر داده می شود.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار تهران اخذ عوارض بزرگراهی در همه کشورها چه برای سفرهای درون شهری و برون شهری بلا مانع است ودر این عوارض در کشورهای گوناگون با تعرفه های گوناگون از شهروندان دریافت می شود.

105105

کد خبر: 659256

وب گردی

وب گردی