پوشش امدادی مراسم نماز عید فطر در سراسر کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: مراسم نماز عید سعید فطر در سراسر کشور به صورت ویژه پوشش امدادی داده می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر ناصر چرخساز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: از آنجا که نماز عید سعید فطر به صورت گسترده و در مصلاها ، مساجد و خیابان ها با حضور انبوه مسلمانان برگزار می شود در مکان های برگزاری نماز نیروهای امداد و نجات هلال احمر به صورت ویژه متمرکز خواهند بود تا در صورت نیاز اقدام به خدمات امدادی کنند.

او تاکید کرد: در تهران نیز با توجه به تراکم بالای جمعیت در مصلای امام خمینی (ره) 550 نیروی امداد و نجات در پایگاه‌ها و درمانگاه های سیار قبل از مراسم تا پایان آن مستقر خواهند بود.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر همچنین با اشاره به تعطیلات همزمان با عید فطر نیز گفت: از آنجا که چند روز متوالی مردم اقدام به مسافرت خواهند کرد به همه پایگاه های ثابت، سیار و موقت در سراسر کشور برای خدمات امدادی اعلام آماده باش کرده ایم.

به گفته او، نیروهای امداد و نجات در محورهای مواصلاتی مناطق حادثه خیز یا پرحادثه افزایش پیدا می کند تا در کنار پلیس راه، سازمان راهداری و اورژانس به هموطنان در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه کنند.

چرخ ساز همچنین از هموطنان خواست در سفرها نکات ایمنی را برای مسافرتی بهتر و مطمئن تر رعایت کنند و در صورت لزوم با شماره تلفن 112 تماس بگیرند.

20106

کد خبر: 659393

وب گردی

وب گردی