پیگیری مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی/ ایجاد پرونده الکترونیک سلامت دانش آموزان مدارس سما

صد و شصت و هفتمین جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده و اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده رییس دانشگاه‌آزاد اسلامی در این جلسه، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی از برکات این ماه و این عید بزرگ بهره مند شوند.

در ابتدای این جلسه دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گزارشی از بررسی های کمیسیون شماره 2 هیات رییسه در خصوص شرکت های دانش بنیان فرهنگی ارائه کرد. به گفته دکتر طه هاشمی به موجب مصوبه هیات رییسه و شورای اقتصاد دانش بنیان بخشنامه، شیوه نامه و برنامه راهبردی تشکیل شرکت های دانش بنیان فرهنگی، در حوزه فرهنگی با همکاری معاونت برنامه ریزی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مراحل نهایی تدوین و در آستانه ابلاغ است.

وی همچنین گزارشی از دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری ارائه داد. طه هاشمی با بیان اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی و دانشجویی جزو رئوس برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: این دانشگاه برنامه های جدی برای پیگیری منویات ایشان دارد.

در ادامه جلسه دکتر زرهانی رییس سازمان سما گزارشی در خصوص ایجاد پرونده الکترونیک سلامت دانش آموزان سما ارئه داد. در این طرح برای کلیه دانش آموزان مدارس سما در سراسر کشور پرونده سلامت الکترونیک تشکیل شده است. همچنین این پرونده ها در 30استان به صورت آزمایشی مورد استفاده واقع شده است، که مقرر شد با هماهنگی معاونت علوم پزشکی این طرح ادامه یابد.

از اهداف طرح پرونده الکترونیک سلامت دانش آموزان می توان به پالایش کلی اطلاعات سلامت دانش آموزان و جمع آوری اطلاعات در سطح ملی برای تصمیم گیری و تصمیم سازی اشاره کرد.

از دیگر مصوبات این جلسه مکانیزه شدن مصوبات هیات رییسه بنا بر طرح معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بود.

همچنین در این جلسه از صفحه جدید انگلیسی پورتال سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

گفتنی است این صفحه به آدرس http://iau.ac.ir/en در دسترس همگان بوده و توسط روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی و با همکاری سرویس انگلیسی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) ایجاد شده است.

20101

کد خبر: 659484

وب گردی

وب گردی