رئیس جمهوری: اراده قوی دو دولت و عشق و علاقه دو ملت، پایه های مستحکمی برای تعمیق و توسعه همه جانبه روابط تهران – باکو است

روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در گفت و گویی تلفنی تاکید کردند که برای توسعه همکاری های مشترک تهران – باکو در همه حوزه ها از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آماده اند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در تماس تلفنی با رییس جمهوری آذربایجان با تبریک عید سعید فطر اظهارداشت: اراده قوی دو دولت و عشق و علاقه دو ملت، پایه های مستحکمی را برای تعمیق و توسعه همه جانبه روابط تهران – باکو فراهم کرده است.

رییس جمهوری با اشاره به روابط بسیار خوب دو کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران کاملا آماده است روابط دو کشور را به سطحی ارتقاء دهد که دو ملت در چارچوب آن، به آرزوی دیرینه خود برای حداکثر بهره برداری از فرصت های مشترک دست یابند.

"الهام علی اف" رییس جمهوری آذربایجان نیز با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادت، گفت: باکو مصمم است روابط خود را در همه حوزه ها با جمهوری اسلامی ایران گسترش و تعمیق دهد.

رییس جمهوری آذربایجان اشاره کرد اسناد مهمی که در حوزه های سیاسی، اقتصادی، ترانزیت و حمل و نقل برای توسعه روابط آماده شده اند، چشم انداز بسیار روشنی را در روابط دو کشور ترسیم می کنند.

201/201

کد خبر: 659525

وب گردی

وب گردی