دانشگاه امیرکبیر، میزبان همایش علمی دانشجویی «مهندسی مواد و متالورژی»

سیزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی، ۵ و مهرماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان و دانشگاهیان، پژوهشگران، متخصصین وکارشناسان صنایع می‌توانند یافته‌ها، دستاوردها و تجربیات خود را در تمامی زمینه‌های مرتبط با مهندسی متالورژی و علم مواد، اعم از مباحث تئوری و کاربردی و سایر حوزه‌های مرتبط به این رشته به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

محورهای این همایش شامل «مهندسی متالورژی: خواص فیزیکی و مکانیکی مواد، ریخته گری، مهندسی سطح، شکل‌دهی مواد، متالورژی استخراجی، جوشکاری، خوردگی، مدیریت تولید مواد، الکتروشیمی، متالورژی پودر، شبیه‌سازی، مدل‌سازی فرایند، بررسی‌های غیرمخرب و بهینه‌سازی فرایند» و «مهندسی مواد: سرامیک، مواد پلیمری، کامپوزیت، بیومواد، مواد پیشرفته، مواد هوشمند، مواد نانو، مواد سبز (زیست‌سازگار)، انرژی‌های نو، فیزیک حالت جامد، خواص الکتریکی و مغناطیسی مواد، سنتز مواد، بازیافت و فرایندهای ساخت و تولید مواد» است.

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، تمامی مقالات پذیرفته شده در سیزدهمین همایش علمی و دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی در پایگاه ISC و CIVILICA نمایه می‌شود. همچنین مقالات منتخب این همایش در نشریه‌های «علمی پژوهشی سرامیک»، «علمی پژوهشی مهندسی متالورژی»، «علمی پژوهشی مهندسی متالورژی دانشگاه فردوسی مشهد»، «علمی پژوهشی علوم و مهندسی خوردگی»، «علمی پژوهشی مواد نوین»، «علمی پژوهشی ریخته‌گری» و «علمی پژوهشی مهندسی سطح» منتشر خواهد شد.

محققان و دانشجویانی که تاکنون موفق به ارسال چکیده مقالات به این همایش نشده‌اند، می‌توانند مقالات کامل خود را تا ۲۰ مردادماه امسال از طریق پایگاه اینترنتی همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی به نشانی http://cmat.ir/index.html ارسال کنند.

20101

کد خبر: 659599

وب گردی

وب گردی