آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا تاکنون مصدومی نداشته است

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر از آمادگی کامل این سازمان برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا خبر داد و گفت: درمانگاه سیار در محل حادثه مستقر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، فرهادکلانتری با بیان این که بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر در محل حادثه آتش سوزی پتروشیمی حضور فعالی دارد، به استقرار درمانگاه سیار در نزدیکی این مجتمع با ١٠ تخت اور‍ژانس اشاره و تصریح کرد: ٣٠ آمبولانس نیز آماده خدمت رسانی است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر با بیان این که با صلاحدید کمیته بحران، این درمانگاه با تجهیز و امکانات کامل درمانی و اورژانسی درحدود ٥٠٠ متری محل حادثه بنا شده است، تصریح کرد: در این درمانگاه ١٠ تخت بستری اور‍‍ژانس فعال است و ١٥ تکنسین اورژانس، دو پزشک و تعدادی پرستار در حال آماده باش هستند.

عضو هیئت مدیره سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر با اشاره به این نکته که تا این لحظه هیچ مصدومی جهت درمان به این مرکز اعزام نشده است، اظهار کرد: همچنین بیمارستان پتروشیمی بندر امام خمینی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مصدومان آمادگی صددرصدی دارد.

وی با اشاره به این که بیمارستان بزرگ نفت اهواز نیز در آمادگی کامل است، گفت: در صورت نیاز درمانگاه، امکانات و تجهیزات تخصصی از بیمارستان ارسال خواهد شد.

کلانتری همچنین از هماهنگی با بیمارستان طالقانی اهواز و بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان خبر داد و افزود: در صورت نیاز مصدومان به این بیمارستانها منتقل می شوند

وی با اشاره به وظیفه ذاتی بهداشت و درمان صنعت نفت درحفظ و صیانت از سرمایه های انسانی این صنعت، تصریح کرد: اگرچه پتروشیمی بوعلی سینا جزء مجتمع های خصوصی است اما سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در راستای وظایف ذاتی خود در حفظ سرمایه های انسانی صنعت نفت در محل حادثه حضور فعال دارد و آماده ارائه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی است.

601/401

کد خبر: 659918

وب گردی

وب گردی