جزئیات افزایش تعرفه تلفن ثابت/ اینترنت ارزان شد

وزیر ارتباطات با اعلام این خبر که تعرفه تلفن همراه و اینترنت ۲۰ درصد کاهش یافته است، گفت:استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد، لذا به منظور تامین این هزینه کمترین هزینه نگهداری شامل پرسنل و کابل از مشترکان دریافت می شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمود واعظی با بیان اینکه تعدیل قیمت خطوط ثابت در حال طی کردن مراحل قانونی خود است، گفت:جلساتی چند ماه گذشته بین دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات و شرکت مخابرات برگزار شد،در این جلسه ها هزینه ها و سرمایه گذاری های آینده بررسی و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که در برخی از تعرفه هایی که به مردم فشار وارد می کند، تغییری ایجاد نشود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: براساس تصمیم گیری جدید هزینه مکالمه تلفن ثابت درون استانی بین 6-7 درصد افزایش پیدا می کند و از30ریال به 45 ریال برای تلفن درون استانی است و تلفن ثابت به همراه همانند گذشته است.

واعظی ادامه داد:استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد، لذا به منظور تامین این هزینه کمترین هزینه نگهداری شامل پرسنل و کابل از مشترکان دریافت می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هزینه اینترنت در سبد خانوار کاهش یافته است گفت:همزمان با افزایش تعرفه تلفن ثابت، تعرفه تلفن همراه کاهش و همچنین هزینه اینترنت بین 17-20 درصد کاهش داشته است.

601/402

کد خبر: 660041

وب گردی

وب گردی