سیامند رحمان قوی ترین معلول جهان و  دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه رکورد خود را بهبود بخشید

شب گذشته رئیس هیات جانبازان و معلولین استان آذربایجانغربی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به همراه استاندار استان آذربایجان غربی  با حضور در محل اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور با ورزشکاران و کادر فنی این تیم دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر عزیز جوان پور رییس هیات جانبازان و معلولین ورئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ورزشکاران گفت: افتخار آفرینی در میادین بین المللی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور های مختلف سعادتی است که نصیب شما پهلوانان و قهرمانان ایران اسلامی شده است و آرزوی قلبی ما موفقیت و درخشش شما در این عرصه است.

جوان پور ضمن قدر دانی از پهلوان سیامند رحمان گفت: افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی استان است که سیامند رحمان قوی ترین معلول جهان و یکی از پهلوانان کشور دانشجوی این دانشگاه است و امیدواریم بتوانیم در سایه درخشش این ورزشکاران روحیه پهلوانی و قهرمانی را در جامعه دانشگاهی گسترش دهیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ،در آخرین روز اردو و با حضور رئیس هیات جانباز و معلولین و استاندار آذربایجان غربی ، پهلوان سیامند رحمان برای اولین بار وزنه 305 کیلو گرم را بالای سر برد و رکورد قبلی و جهانی خود را 8 کیلو گرم بهبود بخشید ، دیگر ورزشکاران عضو تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور نیز رکود های خود را بهبود بخشیدند.

گفتنی است شانزدهمین اردوی تدارکاتی ملی پوشان تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان جهت کسب آمادگی هر چه بیشتر و انجام تمرینات آماده سازی بازی های پارالمپیک ریودوژانیروی برزیل در محل هتل آریا ارومیه برگزار شد و سیدحامد صلحی پور در وزن 88 کیلوگرم، علی صادق زاده در وزن 107 کیلوگرم، سامان رضی در وزن 97 کیلوگرم، سیامند رحمان در وزن به اضافه 107 کیلوگرم و حمزه محمدی در وزن 65 کیلوگرم ملی پوشان دعوت شده به این اردو هستند و تمرینات خود را زیر نظر احمد دلجوان سرمربی تیم ملی برگزار کردند.

در ادامه این دیدار استاندار آذربایجان غربی ضمن اهدای شال پهلوانی به سیامند رحمان با اهدای هدایایی از ورزشکان حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور قدردانی کرد.

کد خبر: 660102

وب گردی

وب گردی