کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سه کارگاه آموزش های کاربردی شرکت کردند

دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار سه کارگاه آموزش های کاربردی ویژه کارکنان و استادان برگزار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دفتر مدیریت دانش و توانمندسازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار سه کارگاه آموزش های کاربردی ویژه کارکنان و استادان برگزار کرد.

فاطمه مهربان، کارشناس دفتر مدیریت دانش و توانمند سازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با اعلام این خبر گفت: کارکنان این واحد دانشگاهی در کارگاه آموزش های کاربردی اخلاق در دانشگاه به مدت 8 ساعت، آشنایی با مشکلات و چالش های جوانان به مدت 16 ساعت و روش شناسی به مدت 8 ساعت، آموزش های کاربردی را فرا گرفتند.

وی گفت: درکارگاه اخلاق در دانشگاه دکتر فاطمه احمدی در خصوص مفهوم، ابعاد و اصول علم اخلاق، نهادینه سازی اخلاق و فضائل اخلاقی در جامعه دانشگاهی، ترویج و تبلیغ عقاید، اخلاق فطی و دینی در دانشگاه، بالابردن روحیه معنوی کارکنان به سمت خودسازی و تهذیب نفس و رعایت اخلاق محوری آموزش های لازم را ارائه کرد.

مهربان ادامه داد: در کارگاه آشنایی با مشکلات و چالش های جوانان، دکتر اکبر محمدی به تبیین درست مولفه های هویتی جوانان و نوجوانان با مشارکت دادن آنها در عرصه تصمیم گیری های اجتماعی، سیاسی و اعتماد به آنان و در کارگاه روش شناسی، دکتر یعقوب شربتیان در خصوص آشنایی با روش شناسی مطالعات فرهنگی و مبانی علمی تحقیق و پژوهش، معرفی روش های مناسب برای انجام تحقیقات و پژوهش های فرهنگی، شناخت ضرورت های تحقیقات و پژوهش های فرهنگی پرداختند.

در پایان این کارگاه ها به کارکنان شرکت کننده گواهی دوره آموزش های کاربردی اخلاق در دانشگاه، روش شناسی و آشنایی با مشکلات و چالش های جوانان اعطاء خواهد شد.

20101

کد خبر: 660115

وب گردی

وب گردی