فیلم های سینمایی شبکه یک در این هفته

فیلم های نجات بزرگ، 12 سال بردگی، سینمایی کلت 45، پیشتازان فضا، نبرد سوداگران و شهر ویران فیلمهای سینمایی هستند که از شنبه تا جمعه ساعت حدود 30 دقیقه بامداد تقدیم بینندگان شبکه یک می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، از شنبه تا جمعه هر بامداد یک فیلم سینمایی پخش می شود.

"نجات بزرگ " به کارگردانی کِن کواپسین ، بامداد دوشنبه 20 تیرماه پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم آمده است :در یکی از شهرهای کوچک واقع در آلاسکا یک گزارشگر تلویزیونی به نام آدام به همراه یکی ازاعضای انجمن حفاظت از محیط زیست با کمک یکدیگر تصمیم می گیرند ، جان سه نهنگ خاکستری را که به علت یخبندان در حفره ای به دام افتاده اند و مرگ آنها نزدیک می باشد با اطلاع رسانی به مقامات مربوطه برای حیات آنها ، نجات دهند و آنها را به ادامه زندگی شان باز گردانند.

"12 سال بردگی" به کارگردانی استیو مک کوین، بامداد سه شنبه 21 تیرماه پخش می شود و خلاصه آن از این قرار است سالومون نورثاپ (چیوِتل اجیوفور) یک سیاهپوست آزاد است که با همسر و فرزندانش در ساراتوگای نیویورک زندگی می کند. او با نواختن ویولن امرار معاش می کند. یک شب توسط چند نفر اراذل و اوباش اغفال شده، به وسیله آنها مسموم و به‌عنوان برده فروخته می شود. به هوش که می آید، خود را در غل و زنجیر می بیند. سپس به مزارع پنبه در جنوب امریکا برده می شود، جایی که ابتدا توسط یک برده‌دار به نام ویلیام فورد خریده شده و بعد از آن به ادوین اپس (مایکل فاسبندر) فروخته می شود. نورثاپ ۱۲ سال از زندگی خود را به‌عنوان یک برده جنوبی می گذراند.

فیلم سینمایی " کلت 45" به کارگردانی" فابریک دو ولز" محصول سال 2014 کشور فرانسه است. در این فیلم پلیسی 80 دقیقه ای "جرارد لنوین"، "جویی استار" و "آلیس تاگلیونی" نقش آفرینی کرده اند.

داستان این فیلم درباره فعالیت های یک گروه فوق سری آمریکایی در داخل ارتش فرانسه است. این گروه با فعالیت های فراقانونی دراصل مشغول منهدم کردن مخالفان آمریکا و مخالفان متحدان امریکا در فرانسه هستند. این گروه منابع اقتصادی خود را از طریق شبیخون زدن به محموله های مواد مخدر و باج گیری از صاحبان محموله ها بدست می آورند اما...

علاقه مندان به فیلم های سینمایی شبکه یک می توانند فیلم "کلت 45 "رابامداد چهارشنبه ساعت 30 دقیقه بامداد ببینند.

خلاصه داستان فیلم سینمایی پیشتازان فضا به کارگردانی جی جی آبرامز هم که بامداد 5 شنبه پخش میشود از این قرار است فیلم که عنوان کامل آن «پیشتازان فضا: سال‌های جوانی» می‌باشد، روایتی است از زمان پیش از نخستین سفر فضایی سفینه انترپرایز و نخستین ملاقات بین کاپیتان کرک و اسپاک. شخصیت‌های آشنای دیگر از جمله اوهارا، بونز یا مک کوی، اسکاتی، سولو و چخوف نیز با چهره‌های جوان خود در فیلم ظاهر می‌شوند.

فیلم سینمایی نبرد سوداگران به کارگردانی: جانی تو ، محصول سال 2012 چین است که جمعه شب ساعت 30 دقیقه بامداد پخش می شود.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است:" تیمی چویی" در کار تولید و خرید و فروش شیشه است. کارگاه تولید مواد او منفجر شده و همسرش در این حادثه کشته می شود. او بعد از این حادثه تصادف می کند و راهی بیمارستان می شود.

فرمانده ژانگ که به خاطر پرونده دیگری در بیمارستان است با تیمی چویی برخورد می کند و متوجه می شود که تیمی نیز در تولید مواد مخدر دست دارد و او را دستگیر می کند. تیمی چویی بعد از دستگیری و برای نجات از اعدام با پلیس همکاری می کند.

او تعدادی از افرادی که دست به معامله مواد می زنند را به پلیس معرفی می نماید ولی سرشاخه های اصلی را معرفی نمی کند و اطلاعات ناقصی را به پلیس می دهد. پلیس متوجه اطلاعات ناقص تیمی می شود و تصمیم می گیرد او را به مقامات قضایی تحویل دهد ولی تیمی یک خانواده اصلی تولید و توزیع مواد مخدر را به پلیس معرفی می نماید. پلیس تصمیم به دستگیری این خانواده می گیرد که تیمی آنها را متوجه مسئله می نماید و با قربانی کردن آنها سعی در فرار دارد ولی در نهایت به دست پلیس کشته می شود.

فیلم سینمایی شهرویران به کارگردانی آلن هیوز بامداد شنبه 26 تیر پخش می شود، داستان این فیلم از این قرار است که پلیسی با نام بیلی (مارک والبرگ) به خاطر مظنون بودن در یک قتل استعفا میدهد. هفت سال بعد او به عنوان کارگاه خصوصی مشغول به فعالیت است تا اینکه شهردار (راسل کرو) او را مامور تعقیب همسر خود (زتا جونز)‌می کند که گمان دارد مشغول به خیانت به اوست. اما بیلی به عنوان یک بازیچه درگیر یک بازی شده است که ...

505502

کد خبر: 660256

وب گردی

وب گردی