عطاالله کوپال : جشنواره بازیگری سه نقطه  فرصت مناسبی برای شکوفاشدن استعدادهای جدید است

عضو هیات علمی دانشکده ادبیات برگزاری جشنواره بازیگری سه نقطه را فرصت مناسبی برای کشف و شکوفا شدن استعدادهای جدید در عرصه بازیگری دانست .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه عطاالله کوپال استاد دانشگاه و سرپرست مجموعه نمایشی کارگاه نوآوران ادبیات درباره برگزاری پنجمین دوره جشنواره بازیگری سه نقطه گفت : اینکه در دوره پنجم جشنواره تعداد زیادی از هنرجویان و دانش آموختگان رشته بازیگری دانشگاه ها و آموزشگاه های بازیگری با ارائه آثار خود در این جشنواره مشارکت داشته اند بسیار نکته مهم و امید بخشی است که نشان ازاهمیت این رخداد تخصصی بازیگری دارد .چرا که جشنواره زمینه ای را فراهم ساخته تا ایشان بتوانندتجربیات خود را به نمایش گذاشته و در مقایسه با سایر آثار از ضعف و قوت های خود آگاه شوند .

کوپال همچنین تاکید کرد : جشنواره بازیگری سه نقطه فرصت مناسبی برای کشف و شکوفا شدن استعدادهای بازیگری است . وی ابراز امیدواری نمود تا شرایطی فراهم شود که این استعدادها بتوانند حضور مناسبی در آینده در نمایش های حرفه ای داشته و جامعه تئاتر شاهد درخشش این هنرمندان باشد .

عطاالله کوپال در خاتمه آرزو کرد پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه استعدادهای بزرگ و ارزشمندی را در این دوره به جامعه تئاتر کشور معرفی کند . پنجمین جشنواره بازیگری سه نقطه به دبیری رامین معصومیان از روز شنبه 19 تیرماه سال جاری به مدت سه روز در سالن های استاد رکن الدین خسروی و استادخسرو شکیبایی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه از ساعت 14 تا 19 برگزار می شود. حضور در جشنواره و دیدار از نمایش ها برای هنرمندان، اساتید، دانشجویان، اصحاب رسانه و منتقدان در این جشنواره رایگان است.

505502

کد خبر: 660273

وب گردی

وب گردی