آغاز به پخش سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» از شبکه دو

مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به تهیه‌کنندگی رضا انصاریان و کارگردانی مازیار میری در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» که از شنبه 19 تیرماه ساعت 21:30 به روی آنتن می رود یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی مقابل دوربین رفته است.
گاهی به پشت سر نگاه کن روایتگر یک مرد کارخانه‌دار به نام تابش است که با ماجراهای متعددی روبه‌رو می‌شود. او آدم خودساخته‌ای است که کارش را از صفر شروع کرده، اما اکنون که کارخانه‌اش توسعه یافته از طرفی با مشکلی به نام واردات بی‌رویه جنس‌های خارجی روبه‌روست و از طرفی اطرافیان و دشمنان دیرینه‌اش تصمیم دارند او را با پاپوش ورشکسته کنند.
فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند.
هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.
این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده و از دیگر عوامل آن می‌توان به فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، ساسان نخعی صدابردار، بهنود یخچالی آهنگساز ، مدیر تولید منصور غضنفری ، علی نیک رفتار عکاس اشاره کرد.
گفتنی است زمان بازپخش این سریال ساعت 1:45 بامداد همان روز و 16:15 روز بعد خواهد بود.
503502

کد خبر: 660294

وب گردی

وب گردی