نمایش"آسید کاظم" ویژه هنرمندان به روی صحنه رفت

نمایش "آسید کاظم" که این روزها در تماشاخانه همای سعادت در حال اجرا است شامگاه شنبه 19 تیر ماه میزبان هنرمندان بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روایط عمومی نمایش، نمایش "آسید کاظم" نوشته زنده یاد محمود استادمحمد به کارگردانی سعید دولتی که از ابتدای ماه مبارک رمضان در تماشاخانه همای سعادت به صحنه می‌رود در اجرای شنبه شب خود میزبان هنرمندان بود.
هنرمندانی نظیربهروز رضوی، بهزادخداویسی، اکبرمنصورفلاح، خسرونصیری خواه، علی یعقوب زاده، روح اله برادری ، عیسی یوسف پور، شیواخسرومهر، فاطمه سرلک، شاهدپیوند و علی شیرزاد به تماشای این نمایش نشستند.
این برای اولین بار است که در تئاتر ایران دو تیم برای اجرای یک نمایش تمرین می‌کنند. در واقع در این نمایش برای تمامی نقش‌ها یک جایگزین وجود دارد و یک شب در میان یک گروه در این نمایش بازی می‌کنند.
علیرضا حاصلی مراد، وهاب امین الرعایا، مهدی رضایی ، امیرپورخلیل، علیرضا علیمحمدی، نریمان حیدری، امیرمحمد قیامی، سپهرشفیعی، سعید امیرآبادی.فریداکبری،فرشیدحاجیان، محمدحسین شهریاری، حمیدرضابلورچی، امیرحجت عباسی،فردین یغما، میرمنصورکاظمی،ابوالقاسم فلاح و امیر دین محمدی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.
سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: طراح هنری: نوید فرح مرزی تهیه کننده: مهدی نامداری دستیار کارگردان: فرشیدحاجیان مدیر صحنه: محمد حسین هاشمی نسب طراح پوستر و بروشور: عماد سالکی.
نمایش "آسید کاظم"نوشته محمود استاد محمد از 21 خرداد هرشب ساعت9 در تماشاخانه همای سعادت روی صحنه می‌رود.

505502

کد خبر: 660468

وب گردی

وب گردی