ترقی: اصولگرایان تاکنون بحثی در مورد حمایت از قالیباف در انتخابات آینده نداشته اند

ماجرای بیلبوردها هیچ ربطی به انتخابات ندارد، هر کسی در مملکت خواست کار درستی انجام بدهد آن را به انتخابات ربط می دهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انتخاب حمیدرضا ترقی عضو ارشد موتلفه گفت ، درباره اقدام شهرداری در نصب بیلوردهای در سطح شهر اظهار داشت: به نظر من کار خیلی خوبی است، به دلیل اینکه در هفته حقوق بشر افشای وضعیت حقوق بشر در آمریکا لازم و ضروری است.

وی در پاسخ به این سئوال که برخی کارشناسان معتقدند نصب بیلبوردهای فرهنگی در حوزه وظایف شهرداری نیست، گفت: اصلا به آنها ربطی ندارد. کسانی که وظیفه شهرداری را نمی شناسند این حرفها را می زنند. یکی از وظایف شهرداری در زیباسازی شهر و نماهای تبلیغاتی است که اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی را در این مکانها وبا امکاناتی که دارد تبلیغ کند و این هم از جمله مسائلی است که باید در تنویر افکار عمومی جامعه و رشد سیاسی جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

ترقی در پاسخ به پرسشی در مورد اظهارات برخی تحلیلگران در مورد انتخاباتی بودن ماجرای بیلبوردها گفت: چون استدلال دیگری ندارند این حرف را می زنند. این افراد دنبال این هستند که آمریکا را به عنوان یک کشور بسیار مترقی و زیبا جلوه بدهند و تمام نقاط ضعف و جنایت های داخل آمریکا را نادیده بگیرند و نگذارند مردم ما متوجه این اتفاقاتی و وقایع شوند، به ویژه نسل جوان. بنابراین چون استدلالی برای این کارشان ندارند می گویند برای انتخابات سال اینده دارند اقدام می کند.

وی ادامه داد: این اقدام هیچ ربطی به انتخابات ندارد، هر کسی در مملکت خواست کار درستی انجام بدهد آن را به انتخابات ربط می دهند.

ترقی اضافه کرد: چرا هر وقت شهرداری خواست اقدامی در سطح شهر کند شماها براین باور بودید که سیاسی و انتخاباتی است؟ پس اگر اینگونه است هر کاری آقای روحانی انجام می دهد برای انتخابات آینده سال آینده است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد عملکرد قالیباف در شهرداری گفت: این سوال را جواب نمی دهم.

ترقی در پاسخ به سئوال دیگری در مورد نظر اصولگرایان در مورد حمایت از کاندیداتوری احتمالی قالیباف، گفت: این را هم جواب نمی دهم، برای اینکه هیچ بحثی در جلسات اصولگرایی نشده است.

205/201

کد خبر: 660544

وب گردی

وب گردی