قصه خوانی «صدبرگ»؛ در شهرکتاب فرشته

آیتم قصه‌خوانی برنامه «صدبرگ» با حضور هنرمندان در مجموعه فرهنگی شهرکتاب فرشته برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهرکتاب فرشته، این هفته مجموعه فرهنگی شهرکتاب فرشته میزبانِ تیم سازنده برنامه «صد برگ» برای ضبط آیتم قصه خوانی این برنامه، با حضور هنرمندانی چون نازنین فراهانی، سهیلا گلستانی، دکتر محمد نظری، احمد اطراقچی و آوید بزرگی خواهد بود.

حامد اکبری مدیر تولید این برنامه گفت: ما از ابتدا دوست داشتیم که فرهنگِ قصه خوانی شبانه دوباره به جامعه ایرانی بازگردد، به همین جهت به این نتیجه رسیدیم که قصه های شب حتما در فضایی خوانده شود که حال و هوای کتاب خوانی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: منصور ضابطیان و محمد صوفی کارگردان و تهیه کننده برنامه معتقد بوند که مجموعه شهرکتاب فرشته به فضای قصه شب برنامه ما نزدیک است و در نهایت قرار بر این شد که برای ضبط آیتم این قسمت به این مجموعه بیاییم. و به نظر من آمدن به این مجموعه اتفاق خیلی خوبی بود چراکه همواره دغدغه کارِ فرهنگی داشته و علاوه بر اینکه یک کتابفروشی است یک پاتوق فرهنگی نیز به شمار می رود؛ غالبا مراسم رونمایی و برنامه هایی از این قبیل در این مجموعه برگزار می شود و این به نوبه خود امتیاز بزرگی هم برای گروهِ ما و هم برای این مجموعه به حساب می آید.

502502

کد خبر: 660839

وب گردی

وب گردی