پرسپولیس بازهم پدیده رو می کند!+ عکس

پرسپولیس در چندسال اخیر در لیگ پدیده هایی داشته و باید دید در لیگ شانزدهم چه کسی پدیده این تیم می شود.

به گزارش ایسکانیوز، تیم پرسپولیس در چند فصل اخیر بازیکنان جوانی را مطرح کرده است و باید دید در لیگ شانزدهم هم این اتفاق رخ می دهد.

پرسپولیس 3 سال است که به بازیکنان جوان و گمنام به خوبی میدان داده که نتیجه خوبی هم به دست آورده است. باتوجه به جذب بازیکنان جدید برای لیگ شانزدهم این انتظار می رود که پدیده ای دیگر در این فصل از دل بازیکنان جوان سرخ پوشان بیرون بیاید.

لیگ سیزدهم: محمد عباس زاده 33

در لیگ سیزدهم محمد عباس زاده که از تیم دسته یکی نساجی مازندران به پرسپولیس پیوسته بود در هفتههای پایان فرصت خودنمایی پیدا کرد و گل های مهمی را برای سرخپوشان به ثمر رساند تا از او به عنوان پدیده گمنام پرسپولیس یاد شود، عباس زاده لقب پدیده لیگ سیزدهم را به خود اختصاص داد. در همان لیگ سیزدهم پیام صادقیان و امید عالیشاه که بازیکنان کم تجربه ای بودند عملکرد بسیار درخشانی در پرسپولیس داشتند که در تیم های قبلی خود چنین عملکردی را نداشتند، به خصوص پیام صادقیان که نوید که ستاره جدید در ایران را می داد که باحواشی اش این اتفاق رخ نداد.

لیگ چهاردهم: مهدی طارمی 17

در لیگ چهاردهم اتفاقات بسیار تلخی برای پرسپولیس رخ داد، از طرز بد کنار گذاشتن دایی از تیم تا مربیگری درخشانو سپس اخراج وی از پرسپولیس که منجر به استخدام برانکو از سوی سرخپوشان شد. با تمام اتفاقات بدی که برای پرسپولیس رخ داد تنها نکته مثبت آن درخشش جوانی به نام مهدی طارمی بود که از تیم دسته یکی ایرانجوان بوشهر راهی پرسپولیس شده بود. طارمی عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و لقب بهترین مهاجم لیگ چهاردهم را مال خود کرد تا در پرسپولیس باز هم یک پدیده جدید رو کند. همچنین احمد نوراللهی را هم نباید فراموش کرد، این جوان گلستانی که از دسته یک راهی پرسپولیس شد در خط هافبک حسابی درخشید و اعتماد هر سه مربی خود یعنی علی دایی، حمید درخشان و برانکو ایوانکوویچ را جلب کرد و اکنون یکی ارکان مهم پرسپولیس در میانه میدان می باشد.

لیگ پانزدهم: محمد انصاری 15

سرخپوشان پایتخت در لیگ پانزدهم هم پدیده جدیدی رو کردند. محمد انصاری مدافع چپ این تیم که به صورت تستی در تمرینات حاضر شده بود و مورد تایید برانکو قرار گرفت عملکرد بسیار خوبی در خط دفاع پرسپولیس داشت که باعث شد در لیگ شانزدهم برانکو برای دفاع میانی هم روی او حساب باز کند. دفاع چپ سال ها نقطه ضعف پرسپولیس بود که این جوان تستی از دسته یک بالاخره آن را برطر کرد و خود را پدیده جدید پرسپولیس معرفی کرد.علی علیپور که یک مهاجم متوسط در تیم همیشه قعر جدولی راه آهن بود هم دیگر پدیده سرخپوشان بود که در خط حمله پرسپولیس عملکرد درخشانی داشت و اکنون با جدایی طارمی، پس از عملکرد درخشانی که در پیش فصل داشت امید اول سرخپوشان در خط حمله است. حتی می شود محسن مسلمان که یک مهره سوخته و تمام شده در نظر همه بود دیگر پدیده پرسپولیس نامید که در خط هافبک عملکرد خیره کننده ای داشت.

لیگ شانزدهم: ؟؟

حالا به لیگ شانزدهم نزدیک می شویم، پرسپولیس بازهم بازیکنان جوان و گمنامی از لیگ یک و لیگ برتر گرفته است.صادق محرمی دفاع و هافبک راست 20 ساله سابق ملوان، احسان علوان زاده هافبک چپ 21 ساله سابق نفت مسجدسلیمان، حامد آقایی دفاع وسط جوان اردبیلی و شهاب زاهدی مهاجم 20 ساله تیم امید پرسپولیس کاندیده های جدید سرخپوشان به عنوان پدیده در لیگ شانزدهم هستند. در این بین شهاب زاهدی عملکر بسیار خوبی در پیش فصل داشته است و به گفته خیلی ها او جانشین طارمی در لیگ شانزدهم می شود که باید دید این اتفاق رخ می دهد یا خیر. شهاب زاهدی فصل گذشته به خاطر استفاده از ماده ممنوعه از گروه استروییدهای آنابولیک به مدت 2 سال از فعالیت‌های رسمی مرتبط با فوتبال محروم شده بود. پس از مدتی محرومیت این بازیکن کاهش یافت و به تمرینات پرسپولیس باز گشت. همچنین صادق محرمی به دلیل اینکه ماهینی در اردوی اوکراین نتوانست پرسپولیس را همراهی کند احتمال دارد در لیگ فرصت پیدا کند و بدرخشد، چون برانکو بسیار روی پیش فصل حساس می باشد!

باید منتظر ماند تا دید کدام بازیکن پدیده پرسپولیس در لیگ شانزدهم می شود؟!؟

604/601

کد خبر: 660971

وب گردی

وب گردی