«کلوچه‌های خدا» برای هنرمندان به روی صحنه می رود

نمایش «کلوچه‌های خدا» روز 26 تیر ویژه هنرمندان در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش «کلوچه‌های خدا» به نویسندگی و کارگردانی آرش شریف‌زاده، دومین تولید از طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» و برگرفته از کتابی با همین نام، اثر کلر ژوبرت است.

این نمایش که به صورت غیر مستقیم به موضوع خداشناسی توجه دارد، روز شنبه 26 تیر ساعت 19 در سالن گلستان این مرکز باسابقه کانون، برای هنرمندان تئاتر اجرا خواهد شد.

در این نمایش، خرس کوچولو از خواب زمستانی بیدار می‌شود و همه جا را سرسبز می‌بیند و تصمیم می‌گیرد از خدا به خاطر این همه زیبایی تشکر کند ولی نمی‌داند که چگونه این کار را انجام دهد تا این‌که کلاغ به او می‌گوید....

بر اساس این خبر، سعید حاجی حیدری، مصطفی دارابی، مبینا احرار، سحر زینلی، شایان موسوی و شکیبا مولوی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

آهنگ‌سازی این نمایش را فرید نوایی، طراحی صحنه و لباس را ریحانه مطهری و آرش شریف‌زاده به عهده داشته‌اند.

هم‌چنین طراحی و ساخت عروسک‌های این نمایش به عهده‌ی مژده زکریاپور بوده و شعرهای آن را مهدی فرشید‌سپهر سروده است.

نمایش «کلوچه‌های خدا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا کریمی‌‌صارمی تا پایان تیر همه روزه به جز شنبه‌ها در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله بر روی صحنه است.

505502

کد خبر: 660989

وب گردی

وب گردی