نمایشگاه «سی در سی» برگزار می شود

نمایشگاه «سی در سی» در نگارخانه پردیس باغ موزه هنر ایرانی افتتاح می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه «سی در سی»، آثار متفاوت هنرمندان شناخته شده که بر بومی با ابعاد ۳۰ * ۳۰ خلق شده اند در معرض نمایش و با بهای یکسان (هفتصد هزار تومان) در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

در این نمایشگاه که توسط گروه هنری «کژ و راست» برپا می شود به مدت دو هفته برپاست آثار هنرمندانی چون مهرداد محب علی، کامبیز درم بخش، احمد وکیلی، اسرافیل شیرچی، هادی جمالی، منیژه صحی، ناصر پلنگی، حسین علی ذابحی، رامین اعتمادی، محمد هادی فدوی، جمشید حقیقت شناس، عبدی اسبقی، احمد مرشد لو، عادل یونسی، ساغر پزشکیان، رضا رینه ای، حسین چراغچی، رضا افسری، بهمن نیکو، آنا محمد تاتاری، ‏داریوش قره زاد، بهمن عبدی، امید شایان، رسول سلطانی، علی سلطانی، بهزاد شیشه گران، فرشته ستایش، همایون سلیمی و ... به ‏نمایش درمی آید.

مخاطبان در این نمایشگاه بدون اطلاع از نام خالق اثر و تنها بر اساس ارتباط حسی و درونی خود نسبت به اثر انتخاب خود را انجام خواهند داد.

این نمایشگاه که در آن بالغ بر ١٠٠ اثر از ۹۰ هنرمند معاصر به نمایش در می آید ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ افتتاح شده و تا ۷ مرداد ماه به کار خود ادامه می دهد. نمایشگاه «سی در سی» در نگارخانه پردیس باغ موزه هنر ایرانی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به نشانی میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، ‏خیابان دکتر حسابی، شماره‌ ۳۰ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

505502

کد خبر: 660995

وب گردی

وب گردی