تشریح اهداف سفر به کرمانشاه از سوی بروجردی

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که استان کرمانشاه از امنیت خوب و پایداری برخوردار است، گفت:اقدامات تروریستی، حرکت‌های مذبوحانه ای است که تاثیری بر امنیت پایدار کشور نخواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی روز دوشنبه در تشریح اهداف سفرش به استان کرمانشاه اظهار داشت: برای بررسی حادثه تلخ سوء قصد به جان فرماندار و نماینده مردم اسلام آباد غرب و هم برای عیادت از مجرومین و همچنین برای شرکت در مراسم تشییع جنازه دو شهید بزرگوار این حادثه تلخ به استان کرمانشاه سفر کردم.
وی ادامه داد: صبح امروز از مدیر کل شیلات استان، فرماندار دالاهو و یکی از کارمندان شیلات استان کرمانشاه در یکی از بیمارستان های عیادت کردیم و امروز در مراسم تشییع دو شهید شرکت کردم.
نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: استان کرمانشاه از امنیت خوب و پایداری برخوردار است، اینگونه عملیات‌ها، حرکت‌های مذبوحانه ای است که تاثیری بر امنیت پایدار کشور نخواهد داشت.
بروجردی یادآور شد: باتوجه به این که دشمنان برای ضربه زدن به امنیت کشور تمامی ظرفیت های خود را به کار گرفته اند، گاهی شاهد چنین حوادث تلخ در کشور هستیم البته امیدواریم که با پیگیری مجدانه مسئولان امنیتی و اطلاعاتی هر چه زودتر عوامل حادثه روز گذشته دستگیر شوند.
وی در ادامه به نحوه رسیدگی به ابعاد این حادثه اشاره کرد و گفت: امروز صبح با معاون امنیتی استاندار کرمانشاه جلسه ای برگزار شد و موارد مختلف حادثه سوء قصد روز گذشته بررسی شد، این موضوع در اولویت کاری شورای تامین استان کرمانشاه قرار گرفته است.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا گزارشی از سفر به کرمانشاه و بررسی های صورت گرفته را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه خواهم کرد.
به گزارش ایرنا، حادثه تروریستی روز گذشته زمانی روی داد که نماینده مردم اسلام آباد غرب، فرماندار دالاهو و مدیرکل شیلات استان کرمانشاه به همراه هیاتی در 2 خودرو عازم بازدید از مزارع پرورش ماهی منطقه ریجاب بودند که ناگهان در طول مسیر به کمین یک حمله تروریستی خوردند.
در جریان این حادثه تروریستی بر اثر تیراندازی چهار ضارب، 2 نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.
چهار تروریست پس از تیراندازی به سرنشینان خودروها بلافاصله از منطقه گریختند.
شهرستان دالاهو در فاصله صد کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
منطقه ریجاب نیز در غرب شهر کرندغرب مرکز شهرستان دالاهو واقع شده است.

201/201

کد خبر: 661003

وب گردی

وب گردی