راه اندازی مراکز خدماتی و رفاهی واحد ورامین – پیشوا

رییس واحد ورامین  پیشوا گفت: همواره تکریم شایسته ارباب رجوع ،جلب رضایتمندی و آرامش خاطر جامعه هدف به عنوان رویکرد اصلی ، سر لوحه اقدامات این واحد دانشگاهی است.

به گزارش ایسکانیوز، حسینعلی شیبانی با تشریح اقدامات صورت گرفته رفاهی و خدماتی در سطح واحد ورامین - پیشوا اظهار کرد : تکریم شایسته ارباب رجوع ، جلب رضایت و آرامش خاطر بیش از پیش دانشجویان ، استادان و کارکنان همواره به عنوان یکی از تأکیدات حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم هیأت امناء وجناب آقای دکتر میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی بوده است که در همین راستا این نگرش به عنوان یکی از رویکرد های اصلی در سطح واحد ورامین – پیشوا و قرچک مد نظر قرار گرفته است و برای تحقق این امر با لحاظ نمودن پیشنهادات و درخواست های جامعه ی هدف ، مراکز و امکانات رفاهی مختلفی که بتواند احساس رضایتمندی در این عزیزان را بوجود آورد ، راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ورامین - پیشوا تصریح کرد : همواره به این موضوع اعتقاد داشته ایم که بدون استفاده از خرد جمعی نمی توان در اداره کردن دانشگاه موفق باشیم و اساساً یکی از راه های ارتقاء سطح کیفی و بهره وری در هر مجموعه بحث مشورت پذیری است که در همین راستا به صورت مستمر از نظرات و پیشنهادات سازنده ی قشر تأثیرگذار استادان ، دانشجویان و کارکنان در قالب کمیته های مشورتی در تصمیم گیری های واحد بهره مند شده ایم ویقین داریم این موضوع ، مسئولین واحد را برای بهبود شرایط و احساس رضایتمندی در جامعه هدف کمک شایانی خواهد کرد.

راه اندازی پارکینگ اختصاصی دانشجویی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا از راه‌اندازی پارکینگ اختصاصی دانشجویان باهدف رفاه حال دانشجویان ، تأمین امنیت اتومبیل‌های شخصی، سامان دهی ترافیک مقابل دانشگاه و رضایتمندی همسایگان مجتمع های آموزشی این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر حسینعلی شیبانی در توضیح بیشتر این اقدام انجام گرفته افزود : با عنایت به درخواست های مکرر دانشجویان و بررسی این موضوع با هدف پاسخگویی به مطالبات دانشجویی ، تأمین امنیت و آسایش دانشجویان ، پارکینگ های اختصاصی دانشجویی در سایت های پیشوا و ورامین جا نمایی و راه اندازی شد.

وی خاطر نشان کرد : این اقدام در راستای بهره‌برداری بهینه از امکانات و در زمین غیر قابل استفاده واحد با زیر بنای تقریبی 27000 متر مربع و با ظرفیت 2000 خودرو در سایت پیشوا و هم چنین با مساحت تقریبی 4000متر مربع و ظرفیت 100خودرو در سایت ورامین احداث و به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول دانشگاهی گفت: در آینده ای نزدیک این پارکینگ به دوربین‌های نظارتی مجهز و علاوه بر نظارت فیزیکی، نظارت هوشمند نیز صورت می پذیرد.

افتتاح رستوران با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب

رئیس دانشگاه آزاد واحد ورامین - پیشوا عنوان کرد : همواره یکی از مسائل دارای حساسیت نزد دانشجویان کیفیت غذای دانشجویی است که باهدف جلب رضایت این عزیزان ، رستوران واحد در ساختمان علوم پایه در فضایی به مساحت 520 متر مربع و با حداقل هزینه عمرانی آماده گردید و در حال حاضر با ارائه پنج نوع غذا شامل جوجه کباب ،کوبیده ، چلو مرغ، چلو گوشت و چلو خورشت آماده پذیرایی و خدمت رسانی به کلیه دانشجویان،استادان و کارکنان است.

دکتر شیبانی ادامه داد: با توجه به اینکه مواد اولیه این رستوران از قبیل گوشت و مرغ از مرغداری وگاوداری واحد تأمین می گردد، هم چنین کیفیت مطلوب، قیمت مناسب وتنوع در ارائه غذا از جمله ویژگی هایی است که باعث فراهم شدن آرامش خاطر و رضایت مندی دانشجویان گردیده است.

وی خاطرنشان کرد : این غذاخوری در طول هفته در اختیار استادان، کارمندان و دانشجویان بوده و قیمت در نظر گرفته شده برای هر پرس غذا بسیار مناسب و در حد قیمت تمام شده مواد اولیه است.

کارواش مجتمع آموزشی پیشوا راه اندازی شد


دکتر حسینعلی شیبانی در خصوص راه اندازی این کارواش در محوطه واحدگفت :ازآنجاکه اکثر دانشجویان ، همکاران و استادان ساعات طولانی در این واحد دانشگاهی به سر می برند و از طرف دیگر بهره وری از زمان های آزاد این عزیزان در طول روز ،کارواش واحد راه اندازی که از ساعات اولیه صبح تا هنگام اذان مغرب به متقاضیان خدمت رسانی می نماید.

وی اظهار امیدوراری کرد: قطعاً این اقدام می تواند هم افزایی مناسبی در خدمت رسانی به دانشجویان و همکاران داشته باشد.

راه اندازی سرویس های منظم ایاب و ذهاب وآژانس دانشجویی

رئیس واحد ورامین – پیشوا در بخش دیگری از گزارش ارائه خدمات متنوع و تأمین رفاه حال دانشجویان به موضوع آژانس دانشجویی پرداخت و خاطرنشان کرد: از آنجا که تعداد کثیری از دانشجویان این واحد دانشگاهی از مسیرهای نسبتاً طولانی به این واحد عزیمت می کنند و با توجه به درخواست های این عزیزان و از سوی دیگر رفع دغدغه خانواده ایشان ، اقدام به راه اندازی آژانس و سامان دهی و ارتقاء کیفیت سرویس های ایاب و ذهاب صورت گرفت که از مزایای این طرح می توان به نظارت مستمر بر رفتار رانندگان ، بهبود کیفیت در ارائه خدمت رسانی ، کاهش نگرانی خانواده ها و اطمینان بخشی بیش از پیش این نوع سرویس دهی اشاره کرد.

ارائه خدمات مشاوره ای درکلینیک سلامت

دکتر شیبانی با تأکید بر ارتقاء سطح سلامت روانی جامعه دانشگاهی و اقدامات واحد در تحقق این امرافزود : بهبود سطح سلامت روانی یکی از با ارزش ترین سرمایه های اجتماعی است که برای ارائه خدمات مشاوره ای و درمانی ، مرکز مشاوره دانشگاه به عنوان متولی سلامت روان دانشجویان مشغول به فعالیت گردیده است.

وی اظهار کرد: این مرکز با همکاری معاونتهای دانشجویی و علوم پزشکی و باحضور یک پزشک متخصص و سه کارشناس مجرب در جهت اهداف خدماتی ، آموزشی ، پیشگیری و پژوهشی با همکاری روان شناسان ، مشاوران و به عنوان یک منبع حمایتی ،با رعایت اصل رازداری، در فضایی آزاد و قابل اعتماد به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به دانشجویان محترم دانشگاه است.

اجرای طرح تفکیک ، بهینه سازی و واگذاری اراضی دانشگاه به همکاران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا در ادامه صحبت های خود ضمن تأکید به سیاست های کلان دانشگاه مبنی بر بهینه سازی منابع واحد های دانشگاهی به خبر مسرت بخش واگذاری اراضی این واحد به استادان و کارکنان خدوم مجموعه اشاره کرد و گفت : به منظور رفاه حال همکاران دانشگاه، مدتی است طرحی را پیگیری می کنیم و الحمدلله با تلاش های مستمر صورت گرفته و مساعدت های مسؤلین محترم سازمان مرکزی تا حد زیادی از این مسیر را طی کرده ایم.

دکتر حسینعلی شیبانی در تکمیل این خبر افزود : این اراضی در مساحت40 هکتار و به متراژهای مختلف تفکیک شده است و با هماهنگی های انجام گرفته توانستیم مجوز های قانونی این امر را از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ، فرمانداری و شورای اسلامی پیشوا اخذ نمائیم و پس از اتمام تهیه نقشه تفکیکی که در حال انجام است ، جهت اخذ مجوز نهایی به استانداری ارسال خواهد شد.

راه اندازی نمایشگاه دائمی کتاب ، عکاسی و آرایشگاه

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به راه اندازی فروشگاه دائمی در سطح واحد جهت عرضه محصولات فرهنگی و کتاب به دانشجویان خبر داد و افزود : علاوه بر این نمایشگاه دائمی ، به زودی عکاسی وآرایشگاه نیز با هدف ارائه خدمات متنوع به دانشجویان و همکاران بمنظور غنیمت شمردن زمان و بهره مندی بهینه از آن در مجتمع پیشوا بازگشایی خواهد شد که پیش بینی می شود این اقدام با استقبال از طرف دانشجویان و کارکنان رو به رو گردد.

دکتر شیبانی در پایان اظهارامیدواری کرد: با تلاش مستمر، هم‌فکری و همراهی همه بخش‌های واحد بتوانیم با قدرت بیشتر ضمن توسعه کمی و کیفی این طرحها و ارائه خدمات مناسب به دانشجویان و همکاران ، در مسیر عدم وابستگی به شهریه روند صعودی داشته باشیم.

20101

کد خبر: 661011

وب گردی

وب گردی