برگزاری تور علمی رایگان برای دانش‌آموزان اردبیلی

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: برای اولین بار طرح تور علمی رایگان برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

غلامحسین غاربی اظهار کرد: در دوره جدید فعالیت اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد رویکرد ما یک رویکرد تعاملی و تقویت ارتباط با رسانه‌ها است که امیدواریم این حرکت بستری را فراهم کند تا ما بتوانیم بیشتر در خدمت اصحاب رسانه و خبرنگاران باشیم و به سوالات و موضوعات و مسائل متعددی که مطرح می‌شود پاسخ دهیم.

وی گفت: ما در قالب شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه آزاد استان اردبیل برنامه‌های متنوع با هماهنگی و همکاری بیشتر مسوولان این دانشگاه‌ها در مسیر تقویت ارتباط با رسانه انجام می‌دهیم و امیدواریم از رسانه‌های استان به رغم تکثر آنها حمایت‌های لازم را انجام دهیم تا فعالان این عرصه نیز بتوانند فعالیت‌های خوبی را شاهد و ناظر باشند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: برای اولین بار طرح تور علمی رایگان برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

غاربی از اجرای طرح تور علمی رایگان دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در بازدید از مراکز دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند فرم‌های ثبت نام را پر کرده و تحویل روابط عمومی دهند تا به شکل گروهی و در قالب مدارس ، در نواحی مختلف آموزش و پرورش زمینه‌ای را فراهم آوریم تا به صورت رایگان شرکت‌کنندگان در این تور از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، دانشکده‌ها، و مراکز مختلف دانشگاه آزاد بازدید کرده و در جریان فعالیت این مجموعه‌ها قرار گیرند.

وی از برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی برای خبرنگاران نظیر خبرنویسی، گزارش‌نویسی، گویندگی خبر و ... در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و یادآور شد: اصحاب رسانه می‌توانند به شکل رایگان و با هماهنگی روابط عمومی با حضور در این کلاس‌ها از آموزش اساتید برجسته علوم ارتباطات و رسانه‌ها استفاده کنند.

کد خبر: 661120

وب گردی

وب گردی