نمایشگاه عکس « تینا دلنوازی » به نیاوران می آید

نمایشگاه عکس تینا دلنوازی با عنوان «چهارگوشه » عصر جمعه ٢٥ تیر ماه در گالری شماره ٢ فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری ، در این نمایشگاه عکس هایی با موضوعات اجتماعی و سنتی با عناوین؛ اینجا خانه ای است پشت کوچه پس کوچه های شهر،حیاط، درخت، تراس، گلدان های یاس، پیچ امین الدوله و یک خانه با زندگی و ملزوماتش ،صدا، گردش چرخ خیاطی، زمزمه ی دعاهای مادربزرگم، به نمایش گذاشته می شود.

تینا دلنوازی عکاس این مجموعه در خصوص این نمایشگاه گفت:این مجموعه روایتی است از روزهای امروز من و او. او بوی همه را می دهد، بویی آشنا ، حتی اگر سال ها از استنشاق آن گذشته باشد. بویی که از پنجره زندگى او برخاسته. دریچه ای از پس آینه تمام قد ذهن او به دنیای در حال گذر ما ، در خانه ای با چهارگوشه دنج.

وی افزود:دراین نمایشگاه ٢٠ اثر مستند (اجتماعی ) که بصورت فتومونتاژ کارشده برای مخاطبان ارائه شده است،که ابعاد این آثار ١٠٠در٧٠ می باشد .

تینا دلنوازی متولد ١٣٦٦ ،دارای لیسانس مدیریت بازرگانی می باشد.وی عکاسی را از سال ٨٨با گذراندن دوره ی مقدماتی ،نزد مهران سپهران و پیشرفته نزد پرهام تقی اف وعکاسی تئاتررا زیر نظر رضا موسوی گذرانده است.وی با حضور درجشنواره بین المللی تئاتر فجرسال ٩٢ مقام اول مسا بقه عکس نمایش تئاتر را دریافت کرده است.

گفتنی است این نمایشگاه عصر جمعه ٢٥ تیر ماه ساعت ١٧ گشایش می یابد و علاقمندان می توانند تا ٢ مرداد، همه روزه از ساعت ١٠ الی ۲١و روزهای تعطیل ازساعت ١٤ الی ٢١ از این مجموعه بازدید کنند.

508502

کد خبر: 661186

وب گردی

وب گردی