پور ابراهیمی: بدانیم استیضاح ربیعی سیاسی است،حمایت نمی کنیم/ به دنبال تسویه حساب با کسی نیستیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم می گوید: در مجلس دهم به دنبال تسویه حساب با کسی نیستیم و تغییرات را با هدف اصلاح امور می خواهیم.

محمدرضا پور ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره اقدام برخی نمایندگان از جمله محمد علی وکیلی برای استیضاح ربیعی چیست، خاطرنشان کرد: ما از روز اول اعتقادمان این بود که وزارت رفاه باید دست یک فرد اقتصادی باشد که در کنار حوزه خدمات اجتماعی اشراف کاملی براقتصاد داشته باشد.

وی که در مجلس نهم از نمایندگان پیگیر استیضاح وزیر کار بود در این خصوص گفت: آقای ربیعی از نظر شخصی، فردی است که خدمت کرده وتخصص اش در حوزه وزارت کار سابق است که جنس آن با وزارت رفاه امروزی فرق دارد.چراکه در حال حاضر سه وزارتخانه در یک وزارتخانه ادغام شده است. بنابراین می توان گفت برای وزارت رفاه باید فردی را در نظر گرفت که دارای معدل 20 و اقتصاددان باشد؛ ا ز این رو،هر روز که وزیر تغییر پیدا کند ما فکر می کنیم که یک کار جدی انجام شده است.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که در آغاز به کار مجلس استیضاح را به صلاح می دانید؟ گفت: در هرصورت ما هر زمانی که بدانیم تغییری به نفع کشور است، زمان برای ما اهمیت ندارد.

پور ابراهیمی همچنین در پاسخ به اینکه آیا از استیضاح ربیعی حمایت می کنید، خاطرنشان کرد: باید ببینیم چه کسانی پای استیضاح را امضاء کرده اند، اگر هدف تغییر و اصلاح باشد آن چیزی که ما دنبال می کنیم یک فرد اقتصادی است ولی ما قطعا اگر بدانیم هدف این استیضاح، سیاسی است ورود نمی کنیم چراکه قطعا به دنبال تسویه حساب سیاسی با کسی نیستیم و در این قضیه هم اقدام نمی کنیم.

204/201

کد خبر: 661496

وب گردی

وب گردی