بازداشت بزرگترین قاچاقچی بین المللی ایران/قورباغه مکران به آفریقا و حاشیه خلیج فارس مواد مخدر ترانزیت می کرد

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان از دستگیری "ن" معروف به قورباغه مکران بزرگترین قاچاقچی بین المللی کشور که به تانزانیا،سومالی و کشورهای حاشیه خلیج فارس مواد مخدر ترانزیت می کرد، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری بزرگرترین قاچاقچی بین المللی کشور در استان سیستان و بلوچستان گفت: چندی قبل ماموران پلیس استان سیستان و بلوچستان در جریان قاچاق مواد مخدر از طریق دریا به کشورهای تانزانیا ، سومالی و کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار گرفتند. با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد مواد مخدر توسط یک قاچاقچی بین المللی ترانزیت می شود.

او ادامه داد: پس از یکسال کار شبانه روزی سرانجام هفته گذشته ماموران پلیس استان موفق شدند"ن" معروف به قورباغه مکران بزرگترین قاچاقچی ایران را در جنوب استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه این فرد دارای زیر شاخه های بسیاری برای ترانزیت مواد مخدر بود،تاکید کرد:تمساح خلیج که به عنوان بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در کشور دستگیر شده بود یکی از کارمندان این متهم بود.

رحیمی با اشاره به شناسایی اموال قورباغه مکران در کشور گفت: از این متهم تاکنون نزدیک به 100 خانه در نقاط مختلف کشور از جمله زاهدان،دلگان، مشهد، تهران،جیرفت، کرج، ایرانشهر و غرب کشور کشف شده است. همچنین هنگام دستگیری متهم 15 میلیارد تومان وجه نقد از مخفیگاهش کشف شد.

او در پایان افزود: این متهم در تحقیقات اولیه به ترانزیت انواع مواد مخدر اعتراف مکرده است و تحقیقات بیشتر برای شناسایی سایر همدستان و عوامل مرتبط با ان ادامه دارد.

20106

کد خبر: 661509

وب گردی

وب گردی