"دپوتات" در اردبیل به روی صحنه رفت/ اجرای آینده این نمایش در تبریز

نمایش "دپوتات" به کارگردانی اتابک نادری در اردبیل در حالی به روی پیشکسوتان عرصه تئاتر و هنر اردبیل به تماشای این اثر نشستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، "دپوتات"در اجراهای خود میزبان شخصیتهای سیاسی مدیریتی استان نظیر دکتر شریفی معاون سیاسی امنیتی استاندار، دکتر صالحی مدیرکل دامپزشکی، دکتر حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، دکتر نصیری مدیرکل جهاددانشگاه، محمد سیمزاری مدیر فرهنگی شهرداری اردبیل، مدیریت مجتمع آبدرمانی قهوه سویی سرعین و. . . شد.
"دپوتات" با بازی پندار اکبری، سامان دارابی،قاسم روشنایی، بهنام شرفی، مارال فرجاد،مهشاد مخبری، یاشار نادری و اتابک نادری به اجراهای خود در اردبیل پایان داد و در روزهای آتی این نمایش در تبریز روی صحنه می رود.
این نمایش که به مدت سه شب در تالار فدک اردبیل به روی صحنه رفت.
پیشکسوتان و اهالی تئاتر شهر اردبیل نظیر ودود موذن و ناصر جعفرپور در اجراهای این نمایش حضور داشتند.
نمایش "دپوتات" که پیش از این در تالار ایوان شمس تهران اجرا شد،میزبان نام‌هایی بزرگ همچون فریبرز عرب نیا، جمشید مشایخی،جلال معیریان،لوریس چکناوارییان،مسعود فروتن،دانیال حکیمی، سهراب سلیمی، اصغر همت و... بود.
اتابک نادری کارگردان این نمایش در جمع مخاطبان گفت: این اجرا به را به روح شهید مدافع حرم اردبیل شهید هاشم دهقانی نیا تقدیم می کنیم و خرسندیم که تماشاگران اردبیلی اینگونه از نمایش استقبال کردند.

505502

کد خبر: 661591

وب گردی

وب گردی