تاج:  برند بهتری برای لباس تیم ‌ملی انتخاب خواهیم کرد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال آن هستیم تا فروش بلیت اینترنتی‌لیگ فصل شانزدهم را برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار این دو باشگاه قرار دهیم.

به رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما به دنبال آن هستیم تا فروش بلیت اینترنتی رقابت‌های لیگ فصل شانزدهم را برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار این دو باشگاه قرار دهیم و دیگر بلیت فروشی از سازمان لیگ صورت نگیرد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از صندلی‌های طبقه دوم مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به یکی از پرسش خبرنگاران مبنی بر این که هنوز مشخص نیست اتمام صندلی‌گذاری مجموعه آزادی در بیستم مرداد به اتمام برسد یا یکم شهریور ماه، اظهار کرد: اولویت ما بیستم مرداد ماه بود و در این زمینه نیز تلاش زیادی صورت گرفته است. به‌ هر حال با توجه به این که یازدهم شهریور ماه ما میزبان برگزاری مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال هستیم حتی اگر یکم شهریور ماه نیز به اتمام برسد از نظر ما راضی کننده است. مهم آماده سازی ورزشگاه برای بازی با قطر است و ما بیستم مرداد ماه را اعلام کرده‌ایم. با این حال اگر یکم شهریور ماه ورزشگاه آزادی به ما تحویل داده شود باز هم راضی هستیم و هیچ مشکلی را ایجاد نمی‌کند.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به این که از فردا شماره گذاری صندلی‌ها آغاز می‌شود، گفت: برای این که بتوانیم همزمان با اتمام صندلی‌گذاری کار شماره گذاری نیز انجام شود سازمان لیگ از فردا (چهارشنبه) کار شماره‌گذاری را آغاز خواهد کرد.

تاج در ادامه خاطرنشان کرد: ما به دنبال آن هستیم تا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مسئولیت فروش بلیت فصل جدید رقابت‌های لیگ را بر عهده بگیرند و دیگر در این زمینه سازمان لیگ هیچ مسئولیتی را بر عهده نداشته باشد. البته این مساله زمانی امکان پذیر است که این دو باشگاه زمینه فروش بلیت اینترنتی را برای تماشاگران فراهم کنند و ما از آنها خاطر جمع باشیم که تا در روز مسابقه دچار مشکل نشویم. اگر این دو باشگاه رغبت خود را اعلام کنند و زمینه‌های لازم را به وجود بیاورند تا از نظر مسائل امنیتی دچار مشکل نشویم، به احتمال زیاد مسئولیت فروش بلیت‌ها از سازمان لیگ گرفته خواهد شد و به دست این دو باشگاه واگذار خواهد شد. ما همچنین به دنبال این هستیم که این مساله بلیت فروشی در سایر باشگاه‌ها نیز رخ دهد تا بتوانیم مسئولیت بلیت فروشی را از گردن خود ساقط کرده و در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال یکی از مشکلات مجموعه آزادی را مشکل بخش VIP اعلام کرد و گفت: در گذشته و در جریان مسابقات لیگ به خاطر ارزان بودن جایگاه VIP، تماشاگران ترقه می انداختند و مشکلات زیادی را ایجاد می‌کردند. ما سعی کردیم بلیت VIP را به 50 هزار تومان افزایش دهیم تا امکان حضور همه افراد در این جایگاه وجود نداشته باشد. این کار را کردیم و روند موفقی داشتیم. من از تمام باشگاه‌ها می‌خواهم که بلیت فروشی جایگاه VIP خود را با قیمت واقعی انجام دهند تا در آینده با مشکلات خاصی مواجه نشوند.

وی درباره سفر تیم ‌ملی فوتبال به ایتالیا تصریح کرد: اردوی ایتالیا قطعی است و ما در آنجا دو بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد، ضمن این که قبل از سفر تیم ‌ملی فوتبال به قطر چهار بازی لیگ انجام می‌شود که برای آماده سازی تیم ‌ملی فوتبال برای مقابله با قطر کافی است.

مهدی تاج در رابطه با انتخاب کاظمی به عنوان سرپرست سازمان لیگ و انتقاداتی که از سوی رسانه‌ها صورت گرفته است در ادامه، بیان‌ کرد: من به رسانه‌ها توصیه می‌کنم اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند. کاظمی یک فرد با تجربه و دوست داشتنی است و همه اعضای هیات رییسه تا به امروز از انتخاب‌های من استقبال کرده‌اند. او 65 سال دارد و دیگر نمی‌تواند در پست ریاست حضور داشته باشد. ما وی را به عنوان سرپرست انتخاب کرده‌ایم و من فکر می‌کنم که وی فرد شایسته‌ای در این سمت است. ضمن این که تا به امروز هر انتقادی در خصوص آصفی، عابدینی و سایر افراد داشته‌ام سعی کردم آهسته و پیوسته حرکت کنم و انتخاباتم بر اساس مبنای منطقی و درست باشد. تصور می‌کنم که تا به امروز مسیر درستی را پیش رفته‌ام.

وی در رابطه با البسه‌ تیم ‌ملی گفت: لباس اول تیم ‌ملی نه تنها مورد تایید من نبود،‌ بلکه مورد تایید کارلوس کی‌روش هم نبود. ما طی رایزنی‌هایی که با سایر برندهایی دیگر انجام دادیم سعی خواهیم کرد بهترین برند را برای لباس تیم ‌ملی انتخاب کنیم و در این زمینه نیز نگران نیستیم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در ادامه در رابطه با کمپ تیم ‌ملی نیز، خاطرنشان کرد: طی بازدید کوچکی که دیروز از این کمپ داشتم، انبار تیم ‌ملی ساماندهی شده، استخر، سونا و سالن بدنسازی برای تمام تیم‌ها آماده است و حتی باشگاه‌ها نیز می‌توانند از خدمات کمپ تیم ‌ملی استفاده کنند.

تاج در رابطه با تغییر محل ساختمان ایفمارک نیز گفت: جابجایی که در این زمینه صورت گرفت، برای ایفمارک بسیار عالی و راضی کننده است. این مرکز از قبل نیز مرکز تیم‌های ملی بود و فکر نمی‌کنم که در این زمینه مشکلی بین رییس ایفمارک و کارلوس کی‌روش وجود داشته باشد. هر کسی بنا دارد سر جای خود مستقر باشد. من خودم نیز راضی هستم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس فدراسیون در رابطه با حضورش در اردوی تیم ‌ملی کشتی، افزود: دیروز طی صحبتی که با اردو نشینان و محمد بنا داشتم، شرایط بسیار خوبی داشتند و در این اردو خبرنگاران از من سوال کردند که تیم ‌ملی با هواپیمای چارتر می گیرید و من گفتم که بله و روزنامه‌ها تیتر زدند که تاج در اردوی تیم ‌ملی کشتی اظهار کرده که چارتر هواپیما برای تیم ‌ملی می گیریم. واقعا این گونه مسائل گفتن ندارد و برای رسانه‌ها مناسب نیست که چنین تیترهایی را عنوان کنند.

604/601

کد خبر: 661601

وب گردی

وب گردی