افتتاح «سفر به نهایت دور» با حضور جمعی از هنرمندان

دوشنبه شب ۲۲ تیرماه نمایش «سفر به نهایت دور»، با یاد عباس کیارستمی در سالگرد درگذشتِ حمید سمندریان، با هنرمندان، حضور اهالی رسانه و تماشاگران تئاتر، اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، «سفر به نهایت دور» نوشته و به کارگردانی محمد میرعلی‌اکبری از شب گذشته ۲۲ تیرماه در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه رفت.

پس از اجرای افتتاحیه کارگردان «سفر به نهایت دور» درباره‌ی عدم توجه به مفاخر هنر، خاصه هنر تئاتر گلایه داشت، نمایش به یاد عباس کیارستمی و حمید سمندریان پیش‌کش و از حضور هادی صفی‌یاری تدوینگر صاحب‌نام و دکتر محمدرضا خاکی مدرس و کارگردان تئاتر و رضا شیرمرز نیز تقدیر به عمل آمد.

در میانِ هنرمندان و اساتیدِ حاضر در افتتاحیه‌ی این نمایش، حضورِ دکتر سیروس نوروزبیگی (استاد جامعه‌شناسی دانشگاه گوتنبرگ) نیز حائز اهمیتِ ویژه‌ای بود.

از دیگر هنرمندان از شاخه‌های سینما، ادبیات و تئاتر که در این اجرای افتتاحیه حضور داشتند می‌توان به بهزاد صدیقی، اکتای براهنی، اسماعیل فلاح‌پور، جواد عاطفه، هومان فاضل، سروش علمی، مهنوش شیخی، سهند آدم‌عارف، محمد علیمحمدی، شیرین یزدان‌بخش، عاطفه پاکبازنیا، عرفان خلاقی و ...

گفتنی‌ست گروه بازیگرانِ این نمایش خسرو شهراز/ مجید آقاکریمی/ آرش فلاحت‌پیشه/ محمدرضا مالکی/ مسیح کاظمی/ مهدی نصرتی/ بهناز نادری/ کامبیز مُنصف/ لادن نازی/ حمید خوش‌نویس/ سحر حق‌شناس هستند و دیگر عوامل تهیه و ساختِ آن بدین شرح است: سرپرست، دراماتورژ، مشاور کارگردان: روزبه حسینی. طراح: احسان فلاحت‌پیشه. طرّاح صدا و موسیقی: سجّاد کیانی. طرّاح گریم: حسام حیدری. طرّاح پوستر و بروشور: مازیار تهرانی. مدیر رسانه و ارتباطات: زینب لَک. مدیر اجرایی گروه: مرتضا حقیقت‌بیان. دستیار و برنامه‌ریز: سعید زارع هستند.

نمایش «سفر به نهایت دور» کاری از گروه فیلم و تئاتر وَ ناگهان است که تا ۱۵ مردادماه، هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰ در سالن چهارسوی تئاتر شهر به مدت ۹۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

505502

کد خبر: 661636

وب گردی

وب گردی