تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با سازمان تامین اجتماعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با حضور در سازمان تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی و تبریک هفته تامین اجتماعی ، تفاهم نامه ای با این سازمان امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، عزیز جوان پور هروی ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، همکاری دانشگاه و تامین اجتماعی را برای تقویت و رشد تامین اجتماعی باعت تقویت امید به زندگی و آینده افراد بسیار مهم دانست .

رئیس واحد ارومیه با بیان این مطلب که در تمام دنیا یکی از ارکان رفاه و سلامت کشور ،اطمینان از آینده خود و امید به زندگی و امید به آینده می باشد نقش تامین اجتماعی را برای دستیابی به این مهم کلیدی و قابل لمس خواند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه ارزیابی هر کشوری بر اساس سطح رفاه عمومی آن جامعه می باشد و نقش تامین اجتماعی را کاملا مشخص دانست و با اشاره به نقش دانشگاه در این خصوص گفت :رسالت دانشگاه ، آموزش و پژوهش است و به غیر از بحث کلاسیک که نیاز های عمومی افراد برای زندگی را تامین می نماید برای تکمیل این آموزش های کلاسیک مرکز آموزش کوتاه مدت این واحد دانشگاهی راه اندازی و در این نقش انجام وظیفه می کند.»

جوانپورافزود:« اعلام آمادگی خود را برای کمک کردن به تامین اجتماعی از بعد پژوهش و آموزش و در توان دانشگاه من جمله در امر استفاده بخش ساها دانشگاه که شامل آزمایشگاه های مختلف و تخصصی می باشد را علام می کنیم.»

مقصود مقدمی کیا مدیرکل تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی در این دیدار ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامیبعنوان یکی از خوش حساب ترین مشتریان آن سازمان ، اعلام کرد بسیاری ازکارفرمایان بیش از ۹۵۰میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی بدهکارند .

مقدمی کیا ادامه داد:« سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر تأثیرگذاری بر نیمی از جمعیت کشور، به شدت تحت تأثیر قوانین و سیاست‌هایی است که تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان کشور وضع و اجرا می‌کنند، به طوری که یک قانون غیرکارشناسی، می‌تواند چالش بزرگی سرراه منابع و مصارف این سازمان ایجاد کند همانطوری که در گذشته سازمان با این مشکل روبرو بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان از حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در مجموعه تامین اجتماعی ابراز حرسندی کرد و امکان ایجاد ارتباط دوسویه دانشگاه با تمام ارگان ها مخصوصا تامین اجتماعی را اقدامی در خور توجه دانست.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری برای برگزاری دوره های کوتاه مدت ،مجازی و برگزاری آزمون های این سازمان و استفاده از سامانه ساها برای همکاری با آزمایشگاه های تحت پوشش تامین اجتماعی به امضای روسای دو طرف رسید.

20101

کد خبر: 661641

وب گردی

وب گردی