انحراف خودروی نیسان در بابل ۴ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس بابل از انحراف خودروی نیسانی در جاده فیروزجاه شیخ موسی بابل خبر داد که بر اثر این حادثه ۴ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، مهدی غلانیا روشن گفت: در روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در ساعت 16 و 26 بعدازظهر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ بابل، خبری مبنی انحراف نیسان در جاده فیروزجاه شیخ موسی روستای ترسو بابل گزارش شد.

او افزود: پس از دریافت گزارش انحراف خودروی نیسان بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ تکنسین های پایگاه بندپی شرقی، خشرودپی، گتاب و دانشگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام‌نیا روشن با اشاره به اینکه در این حادثه متاسفانه سه زن ۷۰، ۱۳ و ۱۵ ساله و یک مرد ۲۳ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی در دم جان سپردند، گفت: چهار نفر دیگر که دو زن ۱۵و ۲۵و دو مرد ۳۳و ۱۷ ساله بودند دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و صورت و کتف شدند.

سخنگوی اورژانس بابل، گفت : تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ مصدومان حادثه را پس از اقدامات پزشکی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی بابا منتقل کردند که حال یک زن و یک مرد وخیم است.

این مسئول افزود : حادثه انحراف خودروی نیسان به علت سهل انگاری راننده‌ای بود که اقدام به جابه جایی مسافر در قسمت بار این خودرو کرد.

20103

کد خبر: 661809

وب گردی

وب گردی