طرح تحول سلامت، فرصتی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی

قائم مقام وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی با اشاره به مشکلات دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی سالهای اخیر، استقرار طرح تحول سلامت را فرصتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی دانست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی در جمع هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: استان گیلان دهمین استان کشور از نظر جمعیتی است اما سرسبزی و زیبایی، محرومیت این استان را مخفی کرده است.

او افزود: تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)در استان گیلان نسبت به جمعیت آن ،در لیست 3 استان اول کشور است .

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی سال های اخیر، استقرار طرح تحول سلامت را فرصتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی دانست.

دکتر حریرچی تدوین برنامه راهبردی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان را یک اتفاق خوب برشمرد و گفت: 86 درصد برنامه‌های استراتژیک در دنیا به مرحله اجراء نمی رسند اما امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی گیلان در لیست سازمان هایی باشد که برنامه راهبردی آن به مرحله اجراء رسیده باشد.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یک دانشگاه پیش رو و امکان رسیدن به بهترین جایگاه در سطح کشور را دارد و داشتن سه نماینده پزشک در مجلس شورای اسلامی یک فرصت خوب و مناسب برای دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

20106

کد خبر: 662007

وب گردی

وب گردی