برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان

همزمان با سراسر کشور متقاضیان آزمون ورود به دانشگاه در شهرستان تویسرکان نیز در چهار نوبت صبح و عصر پنج شنبه و جمعه 24 و 25 تیرماه در سالن امتحانات واحد تویسرکان شرکت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، فرزاد محمدحسینی نماینده تام الاختیار آزمون در واحد تویسرکان گفت: تعداد 1268 نفر از متقاضیان این شهرستان همزمان با دیگر نقاط کشور برای ورود به دانشگاه با هم به رقابت می پردازند.

در زمان برگزاری آزمون امروز، تعدادی از مسئولان شهرستان از جمله مهندس مومیوند فرماندار تویسرکان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان از آن بازدید کردند که در حین این بازدید.

نماینده تام الاختیار آزمون در واحد تویسرکان اظهار کرد: صبح روز پنجشنبه در دو گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی به ترتیب 176 و 208 نفر شرکت کننده وجود دارد، و در نوبت بعد ازظهر همین روز تعداد 49 نفر از داوطلبین رشته هنر در آزمون مذکور شرکت نمودند.

وی بیان کرد: بیشترین تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی علوم تجربی با 672 شرکت کننده است که در سه حوزه جداگانه با هم به رقابت می پردازند، 138 نفر داوطلب گروه زبان هم بعد از ظهر روز جمعه در این واحد دانشگاهی حاضر خواهند شد.

دکتر بابایی رئیس واحد تویسرکان نیز در خصوص برگزاری آزمون سراسری در واحد تویسرکان با بیان این مطلب که این واحد دانشگاهی از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور بعنوان یکی از چند واحد برتر کشوری در برگزاری آزمون سراسری انتخاب شده است اظهار کرد: این واحد با فضایی مناسب و چشم نواز، امکاناتی کم نظیر، همکارانی مجرب و کاربلد و... همواره در برگزاری آزمون‌های سراسری دانشگاه ها و همچنین آزمون های استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، مورد عنایت و اعتماد متولیان برگزاری آزمون های سراسری به ویژه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش آموزش کشور بوده و به همین علت برای چندمین سال متوالی این واحد مجری برگزاری این آزمون است.

20101

کد خبر: 662245

وب گردی

وب گردی