نظر هادی خامنه‌ای پس از تماشای یک تئاتر

هادی خامنه‌ای در مورد نمایش "راپورتهای شبانه دکتر مصدق" گفت: امیدوارم در این روزها دانشجویان و مردم ایران فرصت دیدن این نمایش را از دست ندهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، سید هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام و سیاستمدار اصلاح طلب پس از تماشای نمایش "راپورتهای شبانه دکتر مصدق" ضمن تقدیر از روایت صادقانه نمایش جای شخصیتی نظیر دکتر مصدق را در عرصه سیاست کشور خالی دانست.

او در رابطه با اینکه این نمایش تا چه اندازه می‌تواند روای صادقی برای افرادی که به تماشای آن می‌نشینند به خصوص نسل جوان باشد گفت: همه مخاطبان به خصوص نسل جوان با تماشای این نمایش شاهد بخشی از تاریخ خواهند بود و به این طریق تشویق می‌شوند تا در مورد آن بیشتر مطالعه کنند و این مسئله از برکات تئاتر است.

خامنه‌ای بیان کرد: ارزش تاریخ ما با این کار به همه ثابت می‌شود؛ چراکه برخی از مردم علاقه‌ چندانی به مطالعه در مورد تاریخ ندارند. اجرای این نمایش باعث برجسته شدن نقش و اهمیت تاریخ می‌شود. امیدوارم این روزها مورخان، دانشجویان و مردم ایران فرصت دیدن این اثر را از دست ندهند.

نمایش "راپورتهای شبانه دکتر مصدق" نوشته و کار اصغر خلیلی بر مبنای زندگی دکتر محمد مصدق از بعد از ملی شدن صنعت نفت تا مرگ او تنظیم شده، بیش‌تر بر عوامل رخداد کودتای ۲۸ مرداد و مرگ مصدق از زاویه دید رسانه‌ها و افکار عمومی تمرکز شده است. این نمایش اجرای خود را از ۲۰ تیر ماه آغاز کرده و تا ۲۰ مرداد ماه در تالار وحدت بر روی صحنه است.

505502

کد خبر: 662255

وب گردی

وب گردی