معرفی اعضای کمیته‌های هیات دفاع شخصی ارتش

به منظور برنامه ریزی ، فرهنگسازی ، نشر و گسترش ورزش دفاع شخصی بین کارکنان و خانواده های ارتش، اعضای کمیته های هیئت دفاع شخصی ارتش جمهوری اسلامی ایران احکام خود را از رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس هیئت دفاع شخصی آجا دریافت کردند.

به گزارش ایسکانیوز در این مراسم سرهنگ دکتر غلامرضا سنجابی رئیس هیئت دفاع شخصی ارتش با معرفی روسای کمیته های هیات ، به تشریح برنامه های هیات دفاع شخصی ارتش پرداخت و گفت: ارتقای آمادگی رزمی، افزایش مهارت‌ها و کیفیت عملکرد نیروهای ارتش که وظیفه حراست از نظام اسلامی را بر عهده دارند باید با نگاهی راهبردی و برنامه ریزی مدون در دستور کار قرار گیرد زیرا عدم داشتن تفکر راهبردی مسئولان مهمترین چالش ما در این حوزه خواهد بود.
وی اضافه کرد: در وهله اول باید با توجه ویژه و تفکری راهبردی مسؤلان آجا در جهت توسعه این ورزش و آمادگی رزمی کارکنان حرکت نموده و با ثبت سبک خاص نظامی در ورزش دفاع شخصی به نام ارتش ج ا.ا. و فرهنگ سازی و تبین اهمیت فراگیری این ورزش بین کارکنان و خانواده های آجا این ورزش را توسعه دهیم و بدون شک تغییر دلخواه در این زمینه در سایه نگاه جدی مسئولان و فراهم نمودن زیر ساخت های ورزش دفاع شخصی محقق خواهد شد .
سرهنگ جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش طی سخنانی ورزش دفاع شخصی را یک رشته ورزشی کاربردی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه این رشته به‌طور مستقیم در ماموریت و عملیات‌های نظامی کاربرد دارد باید در این ورزش کاربردی آموزش صحیح و موثر و با برنامه برای نظامیان فراهم گردد.

601/601

کد خبر: 662272

وب گردی

وب گردی