مرد ثروتمند با پای خود به قتلگاه رفت/مقتول به همسرم تجاوز کرده بود، من حکم خدا را اجرا کردم

مرد مغازه‌دار که با همدستی همسرش دسیسه قتل مرد ثروتمند را طراحی و اجرا کرده بود، دیروز به همراه همسرش در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، سحرگاه بیست و چهارم آبان سال 93 با پیدا شدن جسد مردی در صندوق عقب یک خودرو در یکی از پارکینگ‌های عمومی تهران، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان دایره جنایی مأمور تحقیق درباره این جنایت شدند.
در بررسی‌ها مشخص شد جسد متعلق به مرد جوانی به نام شاهین است که از روز هفدم آبان ماه ناپدید شده بود و از سوی دیگر پزشکی قانونی اعلام کرد که او با اصابت چاقو به گردنش کشته شده است.
تیم جنایی در نخستین گام با بررسی تماس‌های او دریافتند او با زنی به نام «فریده» در ارتباط بوده است.
مأموران آگاهی بلافاصله به محل زندگی این زن رفته و او را برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل کردند.
فریده در بازجویی فنی و پلیسی راز جنایت را با همدستی شوهرش فاش کرد. در ادامه نیز «محمدتقی» دستگیر شد. او در بازجویی‌ها گفت: «مقتول با اجرای دسیسه شوم به همسرم تعرض کرده بود، من هم او را کشتم.»
با گذشت حدود دو سال از وقوع قتل صبح دیروز محاکمه فریده و شوهرش به اتهام مشارکت در جنایت با حضور قاضی قربان‌زاده و دو مستشار در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.وقتی فریده برای تشریح آنچه اتفاق افتاده بود، در برابر قضات جنایی ایستاد، گفت: از طریق یک زن آشنا برای کار در خانه به مرد جوان ثروتمندی در شمال تهران معرفی شدم. چند روزی از شروع کارم گذشته بود که یک روز صاحب‌خانه به من آبمیوه تعارف کرد اما خیلی زود بیهوش شدم. وقتی هم به هوش آمدم متوجه شدم شاهین به من تعرض کرده است. در حالی که بشدت ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم، به ناچار موضوع را از شوهرم مخفی کردم تا اینکه چند روز بعد هم او با من تماس گرفت. این‌بار شاهین تهدیدم کرد که اگر به خواسته شیطانی‌اش پاسخ ندهم، فیلم و عکس‌هایی را که از من گرفته پخش خواهد کرد. من هم بلافاصله همه چیز را به شوهرم گفتم. او ابتدا بسیار خشمگین شد و حتی نزدیک بود مرا هم بکشد اما به خاطر بچه‌هایم مرا بخشید. چند ماهی گذشت تا اینکه شاهین دوباره با من تماس گرفت. این‌بار همسرم به او پاسخ داد و اول خواهش کرد که دیگر مزاحم زندگی ما نشود، اما او شروع به تهدید کرد.
اما یک ماه بعد از این ماجــــــــــــرا شوهرم سیم کارت جدیدی خرید و از من خواست با شاهین تماس بگیرم. شوهرم به من گفته بود که می‌خواهد او را گوشمالی دهد، بنابراین روز هفدهم آبان ماه بالاخره با شاهین قرار گذاشته و به بهانه اینکه هیچ‌کس در خانه نیست، او را به آنجا کشاندم.
شوهر فریده نیز وقتی در برابر قضات ایستاد به عنوان آخرین دفاع گفت: من حکم خدا را اجرا کردم. این مرد به همسرم تجاوز کرده بود، من هم او را کشتم.
محمدتقی درباره علت شکایت نکردن از شاهین نیز گفت: فکر نمی‌کردم که راز این جنایت فاش شود، ضمن اینکه شاهین خودش را مجرد معرفی کرده بود، در حالی که زن و دو فرزند داشت و شاید اگر می‌فهمیدم او فرزند دارد، هیچ‌وقت نقشه قتلش را نمی‌کشیدم.
متهم در ادامه جلسه محاکمه گفت: روز حادثه قبل از آمدن شاهین به خانه، چاقو و میله آهنی و طناب و یک عدد گونی را آماده کرده بودم، وقتی حدود ساعت 9 صبح به خانه ما رسید، طبق نقشه در آشپزخانه پنهان شدم، به محض ورودش نیز با میله‌ای که در دست داشتم ضربه‌ای به سرش زدم، بعد با چاقوی آشپزخانه سرش را بریدم و جسدش را داخل پلاستیک پیچیدم و آن را به صندوق عقب ماشین خودش بردم.
در این دادگاه همسر شاهین و دو فرزندش از قضات دادگاه برای قاتل درخواست قصاص کردند.
قرار است رأی دادگاه نیز بزودی صادر شود.

20106

کد خبر: 662474

وب گردی

وب گردی