معرفی هیات انتخاب فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

انتخاب فیلم‌های سینمایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت توسط اثباتی، شیخ‌طادی، کاسه‌ساز، غفاری و سجاده‌چی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، هیات پنج نفره‌ای متشکل از بهروز اثباتی، پرویز شیخ‌طادی، حبیب‌الله کاسه‌ساز، علی غفاری و مهدی سجاده‌چی فیلم‌های سینمایی متقاضی حضور در بخش مسابقه سینمای ایران چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را انتخاب می‌کنند.

۳۱ عنوان فیلم سینمایی در این دوره جشنواره شرکت کردند که هیات مذکور قرار است فیلم‌های واجد شرایط برای رقابت در بخش مسابقه را انتخاب کند.

در بخش مسابقه سینمای ایران پنج عنوان جایزه تخصصی به این ترتیب پیش‌بینی شده است: تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه برای بهترین فیلم، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، به همراه جایزه برای بهترین کارگردانی، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه برای بهترین فیلمنامه، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، به همراه جایزه برای بهترین بازیگر، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه برای بهترین جلوه ­های ویژه.

شورای سیاست‌گذاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور حمایت و کمک به فیلم‌های سینمایی حوزه دفاع مقدس و مقاومت مصوب کرد از فیلم‌های سینمایی که به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کنند و برای اولین‌بار در جشنواره رونمایی شوند تا مبلغ دو میلیارد ریال در نمایش عمومی حمایت خواهد شد. حمایت دو میلیارد ریالی از اکران فیلم‌های سینمایی رونمایی شده در جشنواره بین‌المللی مقاومت در قالب خرید بلیت، اختصاص بیلبوردهای تبلیغاتی و حمایت از پخش تیزر فیلم مربوطه خواهد بود.

502502

کد خبر: 662602

وب گردی

وب گردی