رضا فیاضی:  حضور پیشکسوتان در جشنواره تئاتر عروسکی اتفاقات بزرگی را رقم می‌زند

«رضا فیاضی» می گوید: جشنواره سکوی پرتاب برای جوان‌ها است. یکی از جوان‌هایی که سال‌های گذشته با بودجه ناچیز و قرض از پدر و مادر نمایش خود را روی صحنه برد حالا به یکی از هنرمندان مطرح سینما تبدیل شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران- مبارک،«رضا فیاضی» یکی از پیشکسوتان تئاتر کودک و نمایش عروسکی است که سال‌ها در این زمینه فعالیت می‌کند، وی از طرفداران جشنواره عروسکی است و تاکید می‌کند نمایش‌های عروسکی باید به اجرای عمومی درآیند و از پیشکسوتان این حوزه حمایت شود تا علاوه بر حضور جوانان، پیشکسوتان نیز بتوانند اتفاقات بزرگی را همچون گذشته رقم بزنند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر که این روزها نمایش «پدر یک دقیقه‌ای» را در تالار هنر روی صحنه دارد، با اشاره به حمایت پیشکسوتان تئاتر عروسکی از جشنواره به ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران- مبارک گفت: با هر اتفاقی که بتواند تئاتر عروسکی را به مردم بیشتر معرفی کند و شرایطی برای اجرای این نمایش‌های ایجادکند، موافق بوده و از آن حمایت می‌کنم. اما این در صورتی است که جشنواره‌ها و این نوع جریان سازی‌ها تاثیرگذار باشد و بتواند ارزش‌های واقعی هنرمندان نمایش عروسکی را به نمایش درآورد.

بازیگر سریال «آرایشگاه زیبا» جشنواره را سکوی پرتاب برای جوانان دانست و توضیح داد:جشنواره باعث می‌شود کار جوان‌ها دیده شود و بتوانند کار خود را محک بزنند. بخصوص کار گروه‌های شهرستانی در این جشنواره مطرح شده و دیده می‌شوند. جشنواره سکوی پرتاب برای جوان‌ها است. یکی از جوان‌هایی که سال‌های گذشته با بودجه ناچیز و قرض از پدر و مادر نمایش خود را روی صحنه برد حالا به یکی از هنرمندان مطرح سینما تبدیل شده است.

505502

کد خبر: 662609

وب گردی

وب گردی