جزییاتی از تصادف اتوبوس دانش آموزان زنجانی در مسیر برگشت اردوی قم- جمکران/مرگ یک دانش آموز

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان گفت: دانش آموزان حادثه دیده در مسیر قم ـ ساوه در حال انتقال به زنجان هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، کیهان قهرمانی، با بیان اینکه بعد از ظهر دیروز (شنبه) خودروی مینی بوس حامل دانش آموزان بسیجی حوزه مقاومت حضرت زینب (س) روستای خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه دچار حادثه شد، افزود: سبقت ناگهانی و غیرمجاز راننده یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ موجب واژگونی مینی بوس هیوندا حامل زائران زنجانی در جاده قدیم ساوه_سلفچگان شد.

او ادامه داد: راننده خودروی مینی‌بوس برای ممانعت از برخورد شاخ به شاخ با تریلی خودرو را به شانه خاکی جاده کشانده ولی با واژگون شدن مینی‌بوس، این حادثه ناگوار به وقوع پیوست.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان ادامه داد: ساعت ۱۶ روز گذشته در مسیر قم ـ ساوه نرسیده به روستای هورسیان، خودروی مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان، واژگون شده و متأسفانه یک نفر از دانش‌آموزان به نام زهرا حیدری ۱۵ ساله در محل حادثه جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز مصدوم شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند که حال هر دوی دانش آموزان مصدوم مساعد است.

قهرمانی افزود: دانش‌آموزان حادثه در حال بازگشت از اردوی زیارتی قم ـ جمکران بودند که متأسفانه به دلیل بی‌احتیاطی راننده تریلی و سبقت غیرمجاز، این حادثه رقم خورده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان زنجان گفت: راننده خاطی بلافاصله توسط پلیس بازداشت شده و پرونده وی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

20104

کد خبر: 662683

وب گردی

وب گردی