شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل تشکیل جلسه داد

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل با حضور روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجلاس دکتر عطامهر دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه، رییس واحد اردبیل و رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل، روابط عمومی ها را چشم و گوش و زبان گویای سازمان ها دانست و افزود: تمام جنبه های حرکتی و تبلیغاتی دانشگاه در دست روابط عمومی هاست و ضرورت دارد به جایگاه واقعی خود ارتقا یابند.

دکتر علی شامل اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای امکانات و پتانسیل های کم نظیر در نوع خود بوده که هنوز به نحو احسن به مردم معرفی نشده است و این وظیفه روابط عمومی هاست که غبار مظلومیت را از چهره دانشگاه بزدایند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل روابط عمومی را یک علم دانست و بیان کرد: مسئولیت روابط عمومی ها باید به کسانی واگذار شود که با این علم آشنایی کامل داشته و در کار خود اهل فن، قلم و خبره باشد.

وی تعامل و تقویت ارتباط با رسانه ها را از اولویت های مدیران و مسئولان روابط عمومی ها دانست و از روابط عمومی های استان خواست در نگارش، انعکاس و پیگیری خبرهای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام جدی داشته باشند.

شامل بیان کرد: روسای واحدها باید حضور تاثیرگذار روابط عمومی ها را در پیشبرد اهداف این مجموعه عظیم احساس کنند.

در ابتدای این جلسه مدیر کل روابط عمومی استان اردبیل بر هماهنگی و اتخاذ سیاست واحد در امر اطلاع رسانی روابط عمومی های استان تاکید کرد.

غلامحسین غاربی گفت: بر اساس بخشنامه های حمایتی سازمان مرکزی، برنامه های ویژه ای در امر اطلاع رسانی و تبلیغات پیش بینی شده که به مرور اجرا خواهد شد.

در ادامه جلسه موضوعات مختلفی مورد بحث قرار گرفت و مواردی مورد تصویب قرار گرفت.

تشکیل اتاق فکر رسانه ای، برگزاری کارگاه ویژه روابط عمومی های استان، تهیه فیلم، تیزر و زیرنویس استانی برای پخش از صدا و سیما، تهیه ویژه نامه استانی جهت معرفی رشته های بدون کنکور و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، تهیه تلویزیون شهری، خرید دستگاه چاپ بنر، برنامه ریزی های لازم برای تکریم داوطلبان و ثبت نام کنندگان، ضرورت حضور مدیران و مسئولان روابط عمومی ها در تمامی جلسات دانشگاه، راه اندازی کانال تلگرامی استانی روابط عمومی ها، حفظ چارت سازمانی روابط عمومی ها بر اساس بخشنامه های سازمان مرکزی از جمله موارد مورد تصویب در این جلسه بود.

20101

کد خبر: 662822

وب گردی

وب گردی