رهامی: مواضع آقای روحانی به اصلاح‌طلبان نزدیک است

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، گفت: در حال ارزیابی عملکرد روحانی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه دانشگاهی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، محسن رهامی درباره فعالیت‌های انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با موضوع انتخابات 96، اظهار کرد: ما وارد بحث‌های انتخاباتی شده‌ و در حال حاضر ارزیابی عملکرد رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه علمی، فرهنگی و دانشگاهی هستیم.

وی همچنین افزود: ما در جلسات خود از مدیران وزارت علوم و همچنین نمایندگان مجلس دعوت کرده‌ایم و این جلسات را هم ادامه می‌دهیم. البته انجمن اسلامی در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عمل می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به اینکه با سایر تشکل‌ها و احزاب سیاسی هم در خصوص انتخابات جلسه برگزار می‌کنیم تا به یک جمع‌بندی برسیم، اظهار کرد: در حال حاضر اصلاح‌طلبان نامزد جدی یا قطعی دیگری معرفی نکرده اند. مواضع آقای روحانی به اصلاح‌طلبان نزدیک بوده و اصلاح‌طلبان در این سه سال از وی حمایت کرده‌اند با این وجود ما انتقاداتی هم در حوزه دانشگاهی داریم زیرا شیب تحولات در دانشگاه‌ها بسیار کند و نزدیک صفر بوده و تاکنون مطالبات دانشگاهیان برآورده نشده است.

رهامی همچنین با بیان اینکه بحث کاندیدا شدن فرد دیگری در میان اصلاح‌طلبان تاکنون مطرح نشده است، گفت: ما در مجموعه اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کنیم و نمی‌خواهیم خارج از این بحبوحه باشیم. در خصوص انتخابات شورای شهر هم جلساتی را برگزار و عملکرد اعضای شورای تهران را در دست بررسی داریم.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها ما به برگزاری جلسات با اصولگرایان معتدل برای رسیدن به تفاهم است. این جلسات از این هفته آغاز می‌شود.

205/201

کد خبر: 662861

وب گردی

وب گردی