زنان مجلس کوشا باشند تا ذهنیت سیاسی نسبت به زنان تغییر کند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از زنان مجلس نشین خواست تا در بهارستان خود را به عنوان چهره هایی جدی و فعال نشان بدهند تا از این طریق ذهنیت فضای سیاسی به زنان تغییر کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازآستان ،فاطمه راکعی ادامه داد: حضور 18 زن در مجلس دهم در مجالس ده گانه جمهوری اسلامی رکورد به شمار می رود و باید این مساله را به فال نیک بگیریم.

وی ادامه داد: اگر نمایندگان زن بتوانند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند، طبیعی است که نگاه جامعه به زنان و توانمندی این قشر به کلی تغییر کند و زنان می توانند با اعتماد به نفس بالاتری به مشارکت در خصوص مباحث مختلف اقدام کنند.

این فعال سیاسی همچنین افزود: البته نگاه اشتباه برخی ما را به این نتیجه می رساند که گروهی دست به هر کاری خواهند زد تا زنان نتوانند در جلسه های قوه مقننه خودی نشان بدهند. به همین دلیل به عنوان فردی که تجربه نمایندگی مجلس را داشته ام به اعضای فراکسیون زنان توصیه می کنم که از هیچ گونه تحرکی واهمه نداشته باشند و با جرات و جسارت کافی به فکر ایفای وظایف نمایندگی باشند و بدانند که مردم آگاه هستند و به طور حتم قدردان خدمت هایشان خواهند بود.

فاطمه راکعی در پایان صحبت هایش گفت: متاسفانه در کشور ما گروهی با بهانه و دلیل های واهی دنبال محدود کردن زنان هستند و به همین دلیل همه زنانی که تصمیم به فعالیت سیاسی و اجتماعی و .. گرفته اند، باید از کمترین فرصت ها بیشترین استفاده را ببرند تا به جامعه بقبولانند که زنان توانمندی های زیاد و قدرت تاثیرگذاری بالایی دارند.

205/201

کد خبر: 662926

وب گردی

وب گردی