بازدید هیات ارزشیابی رشته تغذیه وزارت بهداشت از امکانات واحد علوم دارویی/تصاویر

هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بازدید از امکانات آموزشی و پژوهشی واحد علوم دارویی، زیرساخت های این واحد را در راه اندازی رشته تغذیه مناسب اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم اعزامی از هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متشکل از دکتر سیدعلی کشاورز، عضو اصلی هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر شیدفر، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر آزادبخت، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی و گروه آموزشی علوم و صنایع غذایی بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور رئیس واحد، معاونان، روسای دانشکده ها، مدیر و اعضای گروه علوم و صنایع غذایی برگزار شد، گزارشی مبسوط از دستاوردهای واحد علوم دارویی با رویکرد ویژه علوم و صنایع غذایی از سوی دکتر سپیده اربابی، معاون پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی و مهندس پریسا زیارتی، مدیر گروه علوم و صنایع غذایی ارائه شد.

از سایر موارد شاخص در این بازدید که مورد توجه هیات بازدید کننده قرار گرفت، نوآوری های متعدد، توسعه رشته ها، برگزاری سمپوزیوم های تزیاری، توسعه زیرساختهای آزمایشگاهی و مسئولیت پذیری نیروی انسانی منسجم و همراه در این واحد بود.

هیات بورد وجود یکپارچگی و زیرساختارهای مناسب موجود امکانات و آزمایشگاه های این واحد را به عنوان شاخص ممتاز راه اندازی رشته تغذیه در واحد علوم دارویی اعلام کردند.

در پایان این جلسه هیات بازدید کننده از فضاهای آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاه های مراکز تحقیقاتی علوم دارویی و مجتمع آزمایشگاهی داروهای گیاهی بازدید کرده و در گزارش نهایی خود پیشرفت های این واحد را در خور تحسین ارزیابی کردند.

20101

کد خبر: 662956

وب گردی

وب گردی