آلگری به پوگبا هشدار داد

سرمربی ایتالیایی یوونتوس به خاطر حاشیه‌هایی که پیرامون خروج پل پوگبا از این تیم به وجود آمده است به این بازیکن هشدار داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گازتا دلو اسپورت، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره جدایی او از یوونتوس به گوش می رسد، پل پوگبا است.

این بازیکن فرانسوی با پیشنهاد چند باشگاه خوب اروپایی مواجه شده است و این احتمال بسیار زیاد است که با رقمی نجومی از یووه جدا شود. ماسیلمیانو آلگری که سومین فصل حضورش روی نیمکت یوونتوس را تجربه می‌کند در این مورد اظهار کرد: دوست دارم پوگبا در یوونتوس باقی بماند. تا سه هفته دیگر که تعطیلات تابستانی آنها تمام می‌شود، منتظر او و پاتریس اورا هستم تا به تمرین تیم اضافه شوند. پوگبا بازیکن بزرگی است. می‌خواهم فصل بعد هم او را در ترکیب اصلی تیمم داشته باشم.

سرمربی ایتالیایی یوونتوس در ادامه سخنان خود یک هشدار هم به پوگبا داد و گفت: اعتراف می کنم دوست دارم پوگبا در یوونتوس باقی بماند اما باید یک هشدار جدی هم به او بدهم و آن این که اگر او می خواهد از یوونتوس جدا شود، باید بداند که باشگاهی را ترک می کند که جزو چهار تیم برتر اروپا است و این می تواند برای او گران تمام شود. یوونتوس به تیم بسیار بزرگی تبدیل شده است و ترک کردن آن ممکن است برای هر بازیکنی گران تمام شود.

منچستریونایتد جدی‌ترین گزینه جذب پوگبا است و این احتمال زیاد است که این بازیکن جوان فرانسوی بار دیگر پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند.

402602

کد خبر: 662978

وب گردی

وب گردی