اولین همایش "عطار و موسیقی" درارسباران برگزارمی شود

اولین همایش سه روزه"عطار و موسیقی"با حضور استادان ادبیات و هنرمندان موسیقی 30 و 31 تیر و یکم مرداد ساعت 20 با حضور دکتر ایرج شهبازی، دکتربهرام پروین گنابادی،دکتر امیرحسین ماحوزی و دکتر محمود صلاحی در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اولین همایش سه روزه"عطار و موسیقی"با حضور استادان ادبیات و هنرمندان موسیقی 30 و 31 تیر و یکم مرداد ساعت 20 با حضور دکتر ایرج شهبازی، دکتربهرام پروین گنابادی،دکتر امیرحسین ماحوزی و دکتر محمود صلاحی در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، در این همایش دکتر محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به سخنرانی می پردازد .
اجرای موسیقی در دو بخش تک نوازی عود( سعیدنایب محمدی)، کمانچه (حسام اینانلو)، تار(پویان بیگلر) و گروه نوازی امیرشریفی (تار)، هوشمند عبادی(نی) به همراه آواز مهدی امامی در شب اول و گروه نوازی حمیدرضا حسن پور(تار)، کاوه معتمدیان(کمانچه)، نوا سلیمانی(عود)، محمدجعفرقاضی عسگر(تمبک) با آواز مجتبی عسگری در شب دوم و آواز پوریا اخواص با همراهی علی اصغرعرب شاهی(تار)، سهیل صادقی(کمانچه)، ذکریا یوسفی( سازهای کوبه ای) در شب سوم از بخش های تدارک دیده شده در این همایش است .
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان خیابان جلفا مراجعه ویا با شماره تلفن 22872818 تماس بگیرند.

508502

کد خبر: 663049

وب گردی

وب گردی