پیام تبریک حجت الله ایوبی به منوچهر شهسواری

در پی انتخاب منوچهر شهسواری به عنوان مدیرعامل جدید خانه سینما، رئیس سازمان سینمایی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از کانال تلگرامی حجت الله ایوبی، در متن پیام حجت الله ایوبی آمده است:

باسمه تعالی
هنرمند ارجمند جناب آقای منوچهر شاهسواری
انتخاب شما به عنوان مدیرعامل خانه سینما خبری امیدوارکننده برای همه اهالی سینماست. نقش بسیار موثرتان در ایجاد فضای همدلی بین جامعه سینمایی را اهالی سینما فراموش نخواهند کرد. خانه سینما به عنوان یکی از مهمترین صنوف فرهنگی و هنری کشور، نمونه آشکاری از موفقیت فعالیتهای صنفی در کشور است.
خانه سینما نشانه ای از رشد وبالندگی و پیشرفت، مدنیت، احترام به اصناف و توسعه اجتماعی است. سازمان سینمایی برای هرنوع همکاری به منظورارتقاء جایگاه خانه سینما آماده و موفقیت و شکوفایی این نهاد پر ثمر و موفق را گامی بلند برای رشد و تعالی سینمای پر افتخار کشور می داند. خانه سینما خانه امید اهالی سینما و یار و مددکار سازمان سینمایی برای تحقق اهداف بلند فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران است. یقین بدانید این سازمان برای پویایی اصناف همواره در کنارتان خواهد بود.
همچنین جا دارد از تلاش های به یاد ماندنی، صبوری و مدیریت شایسته سینماگرفرهیخته جناب آقای سید رضا میرکریمی قدردانی نمایم. دوران مدیریت سیدرضا میرکریمی نماد مدیریت هوشمند، عقلانیت محور و خلاقانه برای تثبیت جایگاه خانه سینما پس از بحرانی ترین روزگار سینمای ایران بود. مدیریت شایسته سیدرضا میرکریمی و همدلی و همراهی اهالی سینما توانست زخمهای نشسته بر جان و روح سینمای ایران را التیام بخشد. به برکت این مدیریت خوب، این خانه بعد از لرزه ها و پس لرزه های هجومی تاریخی به قلب سینمای ایران اینک خود را بازیافته و باردیگر در مسیر رشد و پیشرفت قرارگرفته است.
موفقیت های روزافزونتان را در این مسئولیت مهم از خداوند متعال خواستارم
حجت الله ایوبی
503502

کد خبر: 663125

وب گردی

وب گردی