واحد تهران مرکزی برگزارکننده ششمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی

در اولین جلسه کارگروه برگزاری ششمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی  به عنوان برگزارکننده این جشنواره انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز،اولین جلسه کارگروه برگزاری ششمین جشنواره مخترعان، مبتکران و نوآوران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر داود ثمری مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه ، مهندس میترا طباطبائی مدیر کل گسترش علم و علم سنجی دانشگاه و دکترعلیرضا فیض بخش معاون پژوهش و فناوری واحد تهران مرکزی و حوزه های متبوع درمحل اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه برگزار شد .

بر اساس این گزارش ،دکتر ثمری در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به توان و پتانسیل بالای واحد تهران مرکزی ، این واحد به عنوان برگزار کننده ششمین جشنواره مذکور در محل سازمان مرکزی دانشگاه با همکاری آن اداره کل انتخاب می شود.

در این جلسه ضمن بررسی عملکرد کارگروه، درخصوص چگونگی برگزاری جشنواره، زمان ومحل برگزاری بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید با توجه به امور محول شده به هر یک از اعضای کارگروه، جلسه بعدی در نیمه دوم مرداد ماه سال جاری جهت ارائه گزارش اقدامات صورت پذیرفته و تصمیم گیری جهت انجام اقدامات بعدی برگزار شود.

20101

کد خبر: 663136

وب گردی

وب گردی