کنسرت گروه" برافشان " در فرهنگسرای نیاوران

گروه موسیقی سنتی" برافشان " اول و دوم مرداد ماه ساعت ٢١ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، گروه برافشان به سرپرستی هامان خلیلی و خوانندگی غلام رضا رضایی، با اجرای ١١ قطعه برای علاقمندان به روی صحنه خواهد رفت.

گروه برافشان در دو بخش اجراخواهد داشت که رپرتواربخش اول با پیش در آمد اصفهان ساخته علی اکبر شهنازی آغاز شده و با دو قطعه ساز و آواز ، ادامه خواهد داشت. تصنیف "مه عمر" از رضا قلی تجریشی و تصنیف قدیمی "چین و زلف مشکین بر رخ نگارم "با تنظیمی از هامان خلیلی اجرا می شود و در انتهای بخش اول ،نیز" رنگ اصفهان" ساخته علی اصغر بهاری برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

پارت دوم این اجرا با پیش درآمد چهارگاه ساخته هامان خلیلی با اشعاری از سعدی آغاز می شود. این پارت با چهار مضراب چهارگاه و تصنیف مخالف چهارگاه ادامه خواهد داشت، و دو قطعه پایانی این اجرا نیز تصنیف "شوریده "و ساز آواز"گفتمش سیر ببینم مگر از دل برود" ساخته هامان خلیلی، با اشعاری از فخرالدین عراقی و سعدی برای علاقمندان اجرا می شود.

در کنسرت گروه «برافشان» علاوه برهامان خلیلی به عنوان آهنگسازو نوازنده تار، هنرمندانی چون وحید ربیع پور (دف ودایره)، پویا لقایی (رباب)، نیره فخری (عود)، مهدی ولی زاده (نی)، فریما موفقی (کمانچه)، مهدی دریاباری (تار)، سهیل اله دادیان (تنبک)، مرجان راغب (سنتور)، چکاد فشارکی (کمانچه) و فرزاد موسوی (بم تار)، گروه را همراهی خواهند کرد.

قابل ذکر است ،علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند ازطریق سایت تیوال اقدام نمایند.

508502

کد خبر: 663327

وب گردی

وب گردی