امیری: آینده روابط دولت و مجلس بسیار روشن است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ارتقاع سطح همکاری های دولت و مجلس برای ما یک اصل است و رئیس جمهور در این زمینه تاکید بسیار دارد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حسینعلی امیری در حاشیه همایش معاونین سیاسی اجتماعی امنیتی استاداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران بیان کرد: رئیس جمهور به ارتقا سطح همکاری دولت و مجلس بسیار تاکید دارند و مطمئن هستم در این جایگاه جدید یعنی معاونت رئیس جمهور در پارلمان محبت من نیز به نمایندگان بیشتر خواهد شد.

او در ادامه افزود: آینده روابط بین دولت و مجلس بسیار روشن خواهد بود و امیدواریم همه برای ارتقاع نظام جمهوری اسلامی، کار برای مردم و ارتقاع کشور تلاش کنیم و مجلس و دولت کاملا در این زمینه هم نظر هستند. لذا هدف مشترک است و آینده نیز امیدوارکننده است.

امیری پیرامون اعتراض سرلشکر باقری به بودجه نظامی گفت: منابع کشور محدود است و دولت ناچار است براساس منابع موجود بودجه را ببندد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: بودجه باید قابلیت انجام داشته باشد و لایحه آن به صورت واقعی تنظیم شود بنابراین نمی گوییم آنچه که به تخصیص داده می شود به دستگاه ها نیاز واقعی است بالتبع نیازمندی ها در دستگاه های مختلف لشکری و کشوری بیشتر از این است اما از طرفی هم دولت با محدودیت منابع مواجه است. بنابراین باید به گونه ای تصمیم بگیرد که قابلیت اجرا داشته باشد و متناسب با منابع کشور باشد.

201/203

کد خبر: 663331

وب گردی

وب گردی