نمایش کودک «پلنگ خیال باف» در نیاوران روی صحنه می رود

نمایش پلنگ خیال باف به نویسندگی مجتبی خمسه و کارگردانی سحر پور فرج از ٣ مرداد ماه هر روز ساعت ١٧در سالن گوشه فرهنگ‌سرای نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران نمایش "پلنگ خیال باف" نمایشی موزیکال است که به همراه موسیقی برای گروه سنی ٣ تا ١٢ سال اجرا می شود.

موضوع نمایش داستان پلنگی را روایت می کند که تصمیم می گیرد سلطان جنگل شود. از نظر این پلنگ دوره سلطان بودن شیر درجنگل پایان یافته است ولی حیوانات جنگل به او می گویند موجودی که از تمام حیوانات پرزوتر است به نام آدمیزاد را باید شکست بدهد و ....

عوامل این نمایش با هدف اینکه علاوه برتأمین فضایی شاد و مفرح برای کودکان ،لزوم استفاده از فکر و ذهن را به آنها یاد آوری می کنند ،که می توانند درموقعیتهای بحرانی ازهوش و فکر خود استفاده نمایند.

مجتبی خمسه ،نیما فاضلی و محمد روستا بازیگری این اثر را برعهده دارند. همچنین موسیقی آن از ابراهیم رنج کش بوده ، لیلا پریشان طراحی و نیما فاضلی اجرای گریم ، مجتبی خمسه طراح صحنه و سحر پورفرج و سانازپورفرج طراحی لباس این نمایش را برعهده دارند.

نمایش«پلنگ خیال باف» از ٣مرداد ماه تا ٥ شهریورماه، به جز سه‌شنبه‌ها هر روز ساعت ١٧ در فرهنگسرای نیاوران برروی صحنه می رود.

علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می توانند ازطریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند،همچنین با هماهنگی قبلی این نمایش برای مهد کودک ها صبح ها با قیمت نیم بها اجرا خواهد داشت.

508502

کد خبر: 663363

وب گردی

وب گردی