مقیمی:  یکی از مهمترین دستور کار کارگروه سیاسی راه‌اندازی خانه احزاب در استان‌ها بود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین دستور کار کارگروه سیاسی راه‌اندازی خانه احزاب در استان‌ها بود که در پیرو آن انتصاب فرمانداران و بخشداران و نحوه تعامل انان با ائمه جمعه و نمایندگان ولایت فقیه و مسئولین استانی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در همایش معاونین سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداران که در روز سه‌شنبه بیست و نهم تیر در محل وزارت کشور برگزار شد گفت: در این نشست وسایل انتخاباتی مورد بررسی قرار گرفت و آسیب‌شناسی در انتخابات قبلی نیز مطرح شد.

مقیمی گفت: موضوعات امنیتی تحولات ایجاد شده در استان‌ها در پروسه انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس سه کارگروه امنیتی اجتماعی و سیاسی تشکیل شد.

مقیمی با اشاره به دستور کار کارگروه سیاسی گفت: این کارگروه گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و در این گزارش به مشکلات شهرداری‌ها اصناف و فعالیت‌ اصلی احزاب و تشکل‌های سیاسی در شهرستان‌ها و نحوه فعال کردن کانون‌های صنفی پرداختند که قرار شد در کمیسیون ماده ده احزاب این موضوع بررسی شود.

وی افزود: یکی از مهمترین دستور کار کارگروه سیاسی راه‌اندازی خانه احزاب در استان‌ها بود که در پیرو آن انتصاب فرمانداران و بخشداران و نحوه تعامل انان با ائمه جمعه و نمایندگان ولایت فقیه و مسئولین استانی نیز مورد بررسی قرار گرفت.


201/201

کد خبر: 663426

وب گردی

وب گردی