کلوپ: باخت‌ به سویا در فینال لیگ اروپا هنوز عذابم می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اعتراف کرد هنوز تلخی شکست تیمش برابر سویا در فینال لیگ اروپای فصل گذشته را از یاد نبرده است.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از گذشت بیش از دو ماه از شکست 3 بر یک لیورپول برابر سویا در فینال لیگ اروپا، یورگن کلوپ سرمربی قرمزپوشان مرسی‌ساید هنوز هم نتوانسته آن باخت را از یاد ببرد. مردان کلوپ فصل گذشته تا پای فینال، بازی‌هایی زیبا ارائه کردند که تحسین همگان را برانگیخت و مهم‌ترین آنها پیروزی‌شان در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی برابر دورتموند و نیز پیروزی 3 بر صفر‌شان برابر ویارئال در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی بود. آنها اما درست در همان بازی که باید می‌بردند کم آوردند و به مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها باختند.

کلوپ پس از آن شب چند بار اعتراف کرد که قبول این شکست برایش سخت بوده است و روز گذشته (سه‌شنبه) دوباره به این موضوع اذعان کرد.

وی گفت: بدون شک من به آن اتفاق زیاد فکر کرده‌ام. آن اتفاق مربوط به مدت‌ها پیش است، اما من هنوز هم نسبت به آن احساس بدی دارم. بعضی اوقات در زندگی برای شما اتفاقاتی رخ می‌دهد که تا مدت‌ها آزارتان می‌دهد. آن شب برای من شب سختی بود و چند روز پس از آن هم برایم سخت گذشت، اما می‌دانم که آن اتفاق به گذشته پیوسته است و مانند همه بازی‌هایی که در گذشته داشتیم، اگر شما بتوانید با مرور آنها درس بگیرید، باید این کار را انجام دهید.

کلوپ افزود: شما نمی‌توانید به یکباره این موضوع را در اولین جلسه‌تان با بازیکنان مطرح کنید و به آنها بگویید «ببینید، من امیدوارم که تعطیلات خوبی را سپری کرده باشید، اما می‌خواهم به شما بگویم که نیمه دوم بازی‌تان برابر سویا خوب نبود».

سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید با یادآوری اتفاقاتی که در بازل رخ داد، از جمله گلی که تیمش در دقیقه یک بازی خورد عنوان کرد: اتفاقی که نباید رخ می‌داد، رخ داد. زمانی که بازی را دوباره تماشا می‌کنید، می‌بینید که انگار به یکباره یک چیزی از هم پاشیده است. بازیکنان مختلف تیم ما دیگر سلاحی نداشتند. آنها نه قدرت داشتند و نه اعتمادبه‌نفس. شما هم آن را دیدید. ما در برخی مناطق زمین بیش از اندازه عقب کشیدیم و به اندازه کافی در درگیری‌ها شرکت نمی‌کردیم. در آن بازی شانس هم یار ما نبود. سویا در نیمه اول موقعیت‌های کم تعدادی داشت، اما شانس لازم داشت که به آن رسید. حالا اما همه چیز تمام شده است و اوضاع آنقدر که در آن شب به نظر می‌رسید، بد نیست.

402/602

کد خبر: 663632

وب گردی

وب گردی